fbpx

הדרכת פילאטיס מכשירים – מקצוע בתחום הכושר והבריאות

כמו כל שיטת אימון – גם פילאטיס מכשירים צריך לדעת כיצד להנגיש למתאמנים וכיצד לשמור על הבטיחות שלהם בזמן האימון. זאת הסיבה, שהדרכת פילאטיס מכשירים הינה מקצוע כל כך חשוב בתחום אימוני הכושר. מכשירים הפילאטיס הם אינם מכשירים כושר רגילים, שאיתם כל אחד יכול לעבוד. מדובר במכשירים ייעודים לאימוני פילאטיס, וצריך לדעת לא רק איך לעבוד איתם – אלא גם איך להדריך את המתאמנים השונים שמגיעים לאימון פילאטיס מכשירים. לכן, קיימות כיום כמה וכמה מכללות אשר מציעות קורס הדרכת פילאטיס מכשירים, עם תוכניות לימוד מתקדמות ומקצועיות. אז איפה לומדים הדרכת פילאטיס מכשירים ומהי תוכנית הלימודים? על כך במאמר הבא.

הדרכת פילאטיס מכשירים – מה לומדים?

נתחיל מהשאלה העיקרית והראשונה – מה לומדים בהדרכת פילאטיס מכשירים? ובכן, תוכניות הלימודים משתנות ממוסד למוסד, ורצוי לרוב להגיע ללמוד במוסדות שמציעים את הקורס המקיפים, המקצועיים והמתקדמים ביותר. אורך ההכשרה יכול להשתנות, אבל לרוב לומדים את יסודות השיטה (לרבות היסטוריה של שיטת הפילאטיס), קינזיולוגיה, פיזיולוגיה, אנטומיה, בנוסף נלמדים גם שיעורים מעשיים בהם התלמידים מקבלים כלים להוראת פילאטיס, לאבחון בעיות אצל מתאמנים וכמובן רפרטואר תרגילים לעבודה עם מכשירי פילאטיס בצורה בטוחה ומקצועית. בסוף קורס מדריכי פילאטיס אונליין, ובעקבות הביקוש הרב למדריכי פילאטיס – רוב התלמידים נוטים למצוא עבודה במכוני הכושר השונים ברחבי הארץ.

הדרכת פילאטיס מכשירים - מקצוע בתחום הכושר והבריאות

אודות Sports4All

אם אתם שואלים את עצמכם איפה מומלץ וכדאי להתחיל ללמוד הדרכת פילאטיס מכשירים, במכללת Sports4All, תקבלו את כל מה שצריך על מנת להפוך למדריכי פילאטיס מכשירים מקצועיים. הקורסים שלנו נלמדים בזום ובצורה פרונטלית במכוני כושר בכל רחבי הארץ. לכן, אם אתם מעל גיל 17, אנחנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולהתחיל את הקריירה שלכם כמדריכי פילאטיס מכשירים.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם