fbpx

הרמת משקולות אולימפית

הרמת משקולות אולימפית היא ענף ספורט בו מטרת הספורטאי היא להרים משקל גבוה מאוד מהקרקע אל האוויר, ולהחזיק בו באופן יציב. השתלמות הרמת משקולות נועדה להכשיר את מי שמתאמן ומאמן בתחום, כדי ללמד איך צריך להרים ולהוריד את המשקולות באופן נכון, אפקטיבי ובטיחותי.

מהי הרמת משקולות אולימפית?

הרמת משקולות היא סוג של ספורט אולימפי בו מתחרים גברים ונשים, אשר מרימים משקלים עצומים. טווח המשקלים להנפה עבור גברים נע בין 130-200 קילו, ועבור נשים בין 100-150 קילו. כדי להצליח לבצע את התרגילים הנדרשים באופן שלא יסתיים בפציעה חמורה, המתאמנים חייבים להיות לא רק חזקים ובכושר גופני גבוה, אלא להצליח לשלוט בגוף שלהם ברמה גבוהה מאוד. כדי להגיע ליכולות המצופות ממרימי משקולות אולימפיים, צריך ללמוד ממי שמבין בתחום.

מה לומדים בהשתלמות הרמת משקולות אולימפית?

בהשתלמות לומדים על טכניקות נכונות להרמת משקולות אולימפית, על פציעות ספורט, איך מפתחים יכולות אתלטיות אצל ספורטאים ואיך לבצע את תרגילי הנפת המשקל (הנקראים Snatch, Clean ו- Jerk) באופן נכון ובטיחותי.

לאחר סיום קורס מדריכי הרמת משקולות, ידעו הבוגרים איך לחזק באופן נקודתי אזורים שונים בגוף, ירכשו טכניקות שמשפרות יציבות וטווחי תנועה, יהיו בעלי ניסיון בעבודה עם כוח מתפרץ ויכירו דרכים לשפר את יכולות אתלטיות (כולל קפיצות, שמירה של שיווי משקל ועוד).

הרמת משקולות אולימפית
למי מתאימה השתלמות הרמת משקולות?

ההשתלמות מתאימה לספורטאים ומאמני כושר שרוצים ללמד עוד על הרמת משקולות נכונה, יעילה ובטוחה. אם אתם מתעניינים בקורסים או השתלמויות בתחומי הספורט השונים, כמו קורס הרמת משקולות הצטרפו למכללת Sports4all המציעה מגוון השתלמויות מקצועיות (כולל השתלמות הרמת משקולות אולימפיות), אבל לא רק. אצלנו ניתן ללמוד השתלמות תזונה וספורט, השתלמות Gymnastics ועוד מגוון רחב של השתלמויות וקורסים שמתאימים לקהלי יעד שונים.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם