fbpx

כמה זמן קורס מדריכי פילאטיס?

כמה זמן קורס מדריכי פילאטיס אורך? אמנם כולנו מחפשים אחר הדרך הקצרה והמהירה שתוביל אותנו לקראת ההכשרה הרצויה, אך אין ספק שצריך לשלב בין ייעול זמנים לבין הכשרה מקצועית ופרקטית.
בכל הקשור להכשרת מדריכי פילאטיס (מזרן, מכשירים או שיקומי) אנו במכללת Sports4all לא מתפשרים על העברת התנסות מקצועית הכוללת את כל התכנים ההכרחיים ומעבר לכך, על מנת לקבל את הכלים המקצועיים הנדרשים להמשך הדרך!

כמה זמן אורך קורס מדריכי פילאטיס מזרן?

משך הקורס כ-16 שבועות, המחולקים ל-7 מפגשים בזום (כ-35 שעות של לימוד עקרונות שיטת הפילאטיס, אנטומיה ופיזיולוגיה) ו-16 מפגשים פרונטליים (כ-60 שעות של התנסויות מעשיות, בניית מערכי שיעור, ניתוח תרגילים, אוכלוסיות מיוחדות וקניזיולוגיה).
*בסיום הקורס ידרשו כ-30 שעות סטאז' בהעברת אימוני פילאטיס מזרן על מנת לקבל את תעודת ההסמכה

כמה זמן קורס מדריכי פילאטיס?
כמה זמן אורך קורס מדריכי פילאטיס מכשירים?

משך הקורס כ-12 חודשים, המחולקים למפגשי זום ומפגשים פרונטליים.
החלקים התיאורטיים יועברו בשיעורי זום, אותם יקליטו בזמן אמת וניתן יהיה לחזור עליהם לפי הצורך, והחלק המעשי יועבר באופן פרונטלי בסטודיו.
התכנים שילמדו בקורס זה הם: היכרות עם מכשירי הפילאטיס (הרפורמר, הקאדילק, הוונדה צ'ר ועוד), רפרטואר תרגילים לפי רמות קושי שונות, ניתוח תנועתי וביומכני של התרגילים, בניית מערכי שיעור, תרגילי שיקום ועוד.
*בסיום הקורס ידרשו כ-30 שעות סטאז' בהעברת אימוני פילאטיס מכשירים על מנת לקבל את תעודת ההכשרה

כמה זמן אורך קורס פילאטיס משולב?

קורס מדריכי פילאטיס משולב נמשך כ-15 שבועות, בסיומם מקבלים את שתי תעודות ההסמכה – מדריכ/ת פילאטיס מזרן ומדריכ/ת פילאטיס מכשירים.
הקורס משלב את כל התכנים של קורס פילאטיס מזרן וקורס פילאטיס מכשירים, והלימודים מתקיימים יומיים בשבוע בשעות הערב.

כמה זמן אורך קורס מדריכי פילאטיס שיקומי?

קורס מדריכי פילאטיס שיקומי אורך כחודשיים וחצי-שלושה, הוא מיועד לבוגרי קורס מדריכי פילאטיס מזרן ומכשירים המעוניינים להרחיב את הידע המקצועי שלהם ולהשתלב בתהליכי שיקום.
במהלך הקורס ילמדו כיצד לבנות מערכי שיעור יעודיים ולהתאים תרגילים, עבור תוכניות שיקום למגוון אוכלוסיות ופתולוגיות.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם