fbpx

כמה מרוויח/ה מדריכ/ת פילאטיס בחודש?

בין שיטות האימון הפופולאריות ביותר בארץ (ובעולם), ניתן למצוא את שיטת הפיאלטיס. השיטה, פותחה ע"י גוז'ף פילאטיס, בשנות ה – 20 של המאה ה – 20 ומאז הפכה לשיטה אהובה מאוד על מתאמנים מכל הגילאים ובכל מצב גופני. השיטה עובדת על חיזוק היציבה, הגמישות, והכוח דרך תרגילים איטיים אך מדויקים, והיא איננה שיטת אימון אינטנסיבית, מה שככל הנראה תורם לפופולריות הרבה שלה. ואם אתם מעוניינים להפוך למדריכי פילאטיס, בטח מצאתם את עצמכם שואלים את עצמכם כמה מרוויח מדריך פילאטיס, איפה אפשר ללמוד פילאטיס ומה בכלל לומדים בקורס מדריכי פילאטיס? ובכן, המאמר הבא יעשה קצת סדר בנושא, ויענה לכם על כל השאלות הבוערות בנושא לימודי הדרכת פילאטיס.

איפה לומדים הדרכת פילאטיס?

נתחיל מהשאלה הראשונה שלנו – איפה לומדים הדרכת פילאטיס? ובכן, ישנן לא מעט מכללות ברחבי הארץ שמציעות קורסים שונים של הדרכת פילאטיס, חלקם מקיפים יותר וחלקם מקיפים פחות. ההמלצה שלנו, היא לערוך השוואה בין הקורסים השונים. במכללת Sport4All לדוגמה, אנחנו מציעים קורס מדריכי פילאטיס ערב מקיף במיוחד בהדרכת פילאטיס, לצד עבודה עם מומחים ומנחים מהטובים ביותר שניתן למצוא כיום בארץ

כמה מרוויח/ה מדריכ/ת פילאטיס בחודש?

מהי תוכנית הלימודים?

תוכנית הלימודים בדרך כלל כוללת – מפגשים מעשיים, מפגשי קיזניולוגיה, מפגשי אנטומיה ומפגשי פיזיולוגיה. במפגשים המעשיים, לרוב מקבלים בנק תרגילים איתו תוכלו להתחיל לעבוד אל מול המתאמנים העתידיים שלכם.

כמה מקבל מדריך פילאטיס?

כמובן שאי אפשר לדבר על הדרכת פילאטיס, מבלי לדבר על השכר ולענות על השאלה כמה מקבל מדריך פילאטיס. ובכן, התשובה לשאלה הזאת נעוצה בניסיון של המדריך, בהכשרה שלו ובמיקום שלו. לרוב, מדריכים בתחילת דרכם יקבלו בין 70 לכ – 100 שקל לשעה, בעוד מדריכים מנוסים יקבלו בין 120 לכ – 150 שקל לשעה.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם