fbpx

כמה מרוויח מדריך פילאטיס מכשירים?

אם אתם מחפשים קריירה מאתגרת, כיפית, אשר בה כל יום נראה שונה מהיום שקדם לו – יכול להיות שמדריך פילאטיס מכשירים היא הקריירה עבורכם. מדובר במקצוע מבוקש מאוד, שכן מדובר בשיטת אימון מבוקשת מאוד ופופולארית ביותר ע"י מתאמנים מכל הגילאים. השיטה, הומצאה בשנות ה – 20 של המאה ה – 20 ע"י ג'וזף פילאטיס, ומאז נהפכה לאחת משיטות האימון האהובות ביותר בעולם. אבל מה זה בכלל פילאטיס מכשירים וכמה מרוויח מדריך פילאטיס מכשירים? על כך במאמר הבא.

מה זה בכלל פילאטיס מכשירים?

פילאטיס מכשירים, כשמו הוא, הינו אימון פילאטיס שמתבצע בעזרת מכשירים. בניגוד לפילאטיס מזרן, שם משתמשים אך ורק בגוף על מנת להתאמן, בפיאלטיס מכשירים משתמשים במכשירי פילאטיס ייעודים על מנת להתאמן בצורה מקצועית ויעילה. לכן, תפקידו של המדריך בפילאטיס מכשירים הוא לא פחות חשוב מזה של כל מאמן כושר אחר. עליו לוודא לא רק שהתרגילים נעשים בצורה טובה ועוזרים למתאמן, אלא גם לוודא שהתרגילים מתבצעים בצורה בטוחה. לכן חשוב, שמדריך הפילאטיס יהיה מדריך מקצועי שעבר הכשרה מקצועית.

כמה מרוויח מדריך פילאטיס מכשירים

כמה מרוויח מדריך פילאטיס מכשירים?

אז כמה מרוויח מדריך פילאטיס מכשירים? מדריך פילאטיס מקצועי בתחילת דרכו יכול להרוויח כ – 75 עד 100 שקלים לשעה, ואילו מדריכים עם יותר ניסיון יכולים להרוויח בין 120 – 150 לשעה. ישנם לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על השכר, אבל ברמת העיקרון, הניסיון וההכשרה של המדריך הם הגורמים המשפיעים ביותר.

ללמוד פילאטיס מכשירים עם Sports4All

ב – Sports4all, אנחנו מציעים לכם תוכנית הכשרה מקיפה ואיכותית ללימודי פילאטיס מכשירים. אצלינו במכללה תלמדו ממיטב המנחים, בשיעורים פרונטליים ובשיעורי בזום כאחד. בסוף ההכשרה תצאו עם כל מה שצריך לדעת על מנת להפוך למדריכי פילאטיס מקצועיים.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם