fbpx

כמה מרוויח מדריך פילאטיס?

הדרכת פילאטיס ב-2023

מקצוע הפילאטיס הולך וצובר תאוצה ומודעות במהלך השנים האחרונות, בעקבות כך גם הדרכת הפילאטיס הופכת למקצוע נחשק בין מגוון ההכשרות בעולמות הספורט.
במאמר הבא נעסוק בשאלה – כיצד מקבלים הסמכה להדרכת פילאטיס, כמה זמן אורך התהליך ולשאלת השאלות…

כמה מרוויח מדריך פילאטיס כיום?

הסמכת מדריכי פילאטיס

 קורס מדריכי פילאטיס מומלץ ניתן לעשות באחת מהדרכים הבאות:

  • לימודים של 4 ימים בשבוע – הכשרה הנמשכת 3 חודשים
  • לימודים של פעמיים בשבוע – הכשרה הנמשכת 6 חודשים
  • לימודים של פעם בשבוע – הכשרה הנמשכת שנה

כמובן שזה תלוי בזמן הפנוי העומד לרשותכם, בנוסף יש מספר בתי ספר להדרכת פילאטיס המאפשרים שילוב לימודים היברידיים ופרונטליים, אופציה זו מאפשרת לאנשים המוגבלים בזמן (עובדים במשרה מלאה, הורים…) לעבור את הליך ההכשרה בקצב ובנוחות שלהם.
אחד מן המקומות שידועים בצורת הלמידה הזו היא – מכללת Sport4all המחזיקה ברזומה עשיר של הכשרת מאות מדריכי פילאטיס ברחבי הארץ.

ההכשרה כוללת לימודים תיאורטיים, צפייה בשיעורים, התנסות בבניית מערכי שיעור והעברת אימונים מלאים.

כמה מרוויח מדריך פילאטיס?
מה הן שעות העבודה של מדריכי הפילאטיס?

בדומה לשיעורי סטודיו למיניהם, גם שיעורי הפילאטיס מועברים בדרך כלל בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות אחר-הצהריים/ערב, בשעות בהם רובנו לפני או אחרי יום העבודה.
הדרכת פילאטיס מאפשרת לנהל סדר יום נעים ולא שוחק, תודות לכך שמתקיימת הפסקה של מספר שעות בדרך כלל באמצע היום והדבר מאפשר להיטען ולשמור כוחות להמשך היום.

ועכשיו לשאלה… כמה מרוויחים מדריכי פילאטיס?

התשלום מתבצע בדרך כלל לפי שעה (אורך אימון פילאטיס ממוצע), כאשר התשלום הממוצע למדריכ/ת פילאטיס מתחיל/ה עומד על 70 עד 100 ש"ח לשעה.
ככל שהניסיון עולה והפופולאריות, גם המחיר בהתאם, מדריכים מנוסים ומקצועיים אשר המשיכו להרחיב את תחום הידע שלהם (קורס הדרכת פילאטיס מכשירים, קורס הדרכת פילאטיס שיקומי ועוד), יוכלו להרוויח סכומים מכובדים בסוף החודש, למרות שעות העבודה הבודדות במהלך היום עצמו.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם