fbpx

כמה משלמים למדריכי פילאטיס?

פילאטיס, הינה שיטת אימון – נפש המורכבת מסדרת תרגילים שעובדים בעיקרם על הכוח, הגמישות והיציבות של המתאמן. אופי השיטה, הפך אותה לפופולרית במיוחד שכן, היא יכולה להתאים לכל אחד ולכל גיל. לכן, זה לא מפתיע שעשרות או לא מאות אנשים בשנה, בוחרים להפוך להיות מדריכי פילאטיס ואם אתם שוקלים גם אתם לעשות הסבת מקצוע ולהתחיל לאמן אנשים, אתם סביר להניח שואלים את עצמכם – מה השכר הממוצע של מדריכת פילאטיס ואיפה מומלץ להתחיל ללמוד הדרכת פילאטיס? את התשובות לשאלות האלו, תוכלו למצוא במאמר הבא.

שכר ממוצע של מדריכת פילאטיס

בואו נתחיל מהשאלה הראשונה – כמה מרוויחה מדריכת פילאטיס? ובכן, קודם כל חשוב להבין שישנם כמה גורמים שיכולים להשפיע את על השכר הממוצע של מדריכת פילאטיס. החל שנות הניסיון של המדריכה, המיקום הגיאוגרפי שלה, האם היא מאמנת בסטודיו לפילאטיס או במכון כושר וכמובן ההכשרה אותה היא עברה על מנת להפוך למדריכת פילאטיס. לאחר שכיסינו את כלל הגורמים שיכולים להשפיע על השכר הממוצע של מדריכת פילאטיס, נוכל להעריך שמדריכה ללא ניסיון, תקבל בין שבעים למאה שקלים לשעה, בעוד מדריכה בעלת ניסיון של כמה שנים יכולים לקבל בין מאה עשרים ואפילו מאה חמישים שקלים לשעה. אבל כפי שכבר פירטנו, ישנם לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על השכר הממוצע של מדריכת פילאטיס.

כמה משלמים למדריכי פילאטיס?

איפה לומדים הדרכת פיאלטיס?

במכללת Sports4All, אחת המכללות המובילות בארץ להדרכת מאמני ומדריכי כושר, אנחנו מציעים לכם שלושה מסלולי ייעודים להדרכת פילאטיס – מסלול פילאטיס מזרן, מסלול פילאטיס מכשירים ומסלול משולב (מזרן + מכשירים). בנוסף, מציעה המכללה עוד עשרות קורסים שונים להדרכת ואימון ספורט וכושר. המכללה הוקמה ע"י גילי שדמות ואילן רוזנברג, רוכבי סוסים מקצועיים ופעילים אשר מתחרים בתחרויות ברחבי העולם.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם