fbpx

כמה עולה קורס מאמני כושר

אם הספורט תופס חלק משמעותי בחיים שלכם, אם מבחינת הישגיות, שמירה על אורח חיים בריא או כדרך פריקה של לחצי השגרה והיומיום – הגיע הזמן להפוך את האהבה שלכם למקצוע!
קורס מאמני כושר מזורז יעניק לכם את כל המידע הדרוש, החל מאנטומיית מבנה הגוף, ביומכניקה של תרגילים, מיומנויות הדרכה ובניית מערכי אימון – כך שתוכלו בעוד מספר חודשים להשתלב כמדריכים פעילים באחד מהתחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה.
אז איזו הסמכה תיתן לכם תעודת מאמנ/ת כושר? וכמה עולה קורס מאמני כושר? הכנו עבורכם את המדריך המזורז – שיעזור לכם להיכנס בעובי הקורה:

איזו הסמכה נותנת התעודה "מדריכ/ת חדר כושר"?

אמנם ההסמכה הכתובה בתעודת סיום הקורס היא "מוסמכ/ת כמדריכ/ת חדר כושר", אך מדובר בקורס הבסיסי לכל מדריך ספורט – הרוצה להעביר אימונים באופן אישי או קבוצתי החל מגיל 6 ומעלה.
בעצם, מדריכ/ת חדר כושר זהו הקורס היחידי שמאפשר לכם להדריך בחדר הכושר ומחוצה לו בכל תחום שתרצו, כל שתצטרכו לעשות לאחר מכן הוא לבצע השתלמות נוספת בענף אחר שתרצו (אימוני קיקבוקס, ספינינג, יוגה, פילאטיס וכו').
התכנים התיאורטיים בקורס מועברים בצורה המעמיקה ביותר, לכן אם תפנו ללימודי המשך תהיו מנועים משעות של שיעורי אנטומיה, פיזיולוגיה, תזונה ועוד.

כמה עולה קורס מאמני כושר
כמה עולה קורס מאמני כושר?

מחיר קורס מאמני כושר (מדריכי חדר כושר) משתנה, אבל אצלנו תלמדו מהמורים והמורות הטובים והטובות ביותר (המחיר משתנה בין מוסדות הלימודים השונים).
חשוב לציין שהמחיר המוזל לא תמיד יהיה הבחירה הנכונה, במיוחד במקרה בו אתם מעוניינים לרכוש מקצוע לחיים – ולקבל את כל הכלים הדרושים לכם.
במכללת Sports4all תכני הלימודים מועברים לפי חוק הספורט – והיא נחשבת למוסד המסמיך מאות מדריכים מדי שנה, המשתלבים בקלות רבה בסטודיואים וחדרי כושר ברחבי הארץ כשכירים וכעצמאיים.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם