fbpx

כמה עולה קורס מדריכי חדר כושר?

4 טיפים לבחירת קורס מדריכי חדר כושר

  • השוו מחירים

אחת השאלות השכיחות ביותר לפני מעמד ההרשמה לקורס היא "כמה עולה קורס מדריכי חדר כושר?", המחיר יכול לנוע בין 5,000 ₪ ל-10,000 ₪ והוא מושפע ממספר גורמים, המשתנים ממוסד לימודים אחד לשני.
המלצה חמה – בדקו היטב את ההצעות האטרקטיביות והקורסים "המזורזים", מדובר במקצוע המשלב עבודה עם בריאות האדם, לכן – זמן, השקעה והתמדה הם מרכיבים חשובים ביותר על מנת להפוך אתכם למקצוענים בתחום.

  • בדקו את הסילבוס טרם ההרשמה

כיום, ניתן להציע לימודי קורס מדריכי חדר כושר כמעט בכל מקום, אין על כך פיקוח משמעותי.
לכן, חשוב מאוד לוודא שהמוסד בו תבחרו ללמוד עומד בחוק הספורט, המחייב שילוב תכנים מסוימים בתכנית הלימודים, כמו: תורת האימון, ערכים בספורט, תזונה, עזרה ראשונה, אתיקה, מוגנות ילדים בספורט ומניעת הטרדות מיניות ועוד.

כמה עולה קורס מדריכי חדר כושר?

  • בדקו את סגל הקורס

השאיפה של כל אדם היא ללמוד מהמקצוענים ביותר, לכן – אחד הדברים שמבדילים בין מוסד לימודים כזה או אחר, הוא סגל המרצים/ מדריכים בקורס.
במכללת Sports4all תוכלו לקבל את הכלים המקצועיים שלכם מאוטוריטות בתחום האימון הגופני והספורט התחרותי בארץ.

  • בחנו את מסלולי הלימוד השונים

בעבר, היה מקובל שלימודי קורס מדריכי חדר כושר אונליין נערכים כשלושה חודשים, כאשר הלימודים מתקיימים בכל יום, מספר שעות ביום.
כיום, הבינו שישנם אנשים רבים בעלי שגרת חיים עמוסה ומחייבת אשר לא מאפשרת להם "להתפנות" למשך שלושה חודשים אינטנסיביים, לכן יצאו עם מגוון מסלולים שונים – יום לימודים אחד בשבוע, לימודי ערב, 2 ימי לימוד בשבוע ועוד.

בנוסף, במכללת Sports4all מתאפשרים לימודים היברידיים, אשר בהם מרבית התכנים התיאורטיים נערכים בזום – והחלק המעשי מתבצע באופן פרונטלי.
*חשוב לציין כי המסלול שתבחרו הוא זה שישפיע על אורך הקורס שלכם.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם