fbpx

לימודים מדריכי פילאטיס מכשירים

מחפשים לימודים למדריך פילאטיס מכשירים בעברת? הגעתם למקום הנכון. במכללת Sport4All, אנחנו כאן כדי להציע לכם את הקורס המתקדם והמקצועי ביותר אשר יסמיך אתכם לעבודה כמדריכי פילאטיס מכשירים. במכללת Sport4All אנחנו מציעים לכם קורס מדריכי פילאטיס משולב אונליין ומעשי, עם 16 מפגשים פרונטליים ו – 7 מפגשים בזום אשר ייכסו את כל החומר שצריך לדעת על מנת להפוך מדריכים מקצועיים. מכללת Sport4All הינה מכללה מובילה בתחום הדרכת מאמני ומדריכי הכושר של העתיד. המכללה הוקמה ע"י גילי שדמות ואילן רוזנברג, שני רוכבי סוסים מקצועיים ומתחרים פעילים.

לימודים למדריך פילאטיס מכשירים בעברית – מידע כללי

אז מה צריך לדעת רגע לפני שאתם נרשמים ללימודים למדריך פילאטיס מכשירים בעברית? ובכן, הדבר הראשון שצריך לדעת כמה חשובה ההכשרה נכונה של פילאטיס מכשירים. שכן, כמו בכל תחום כושר – צריך לדעת כיצד לעבוד עם המכשירים השונים על מנת לשמור על בטיחות המתאמנים ולוודא שהם בידיים טובות. בנוסף, בפילאטיס מכשירים אנחנו מדברים למעשה על מכשירים ייעודים לתחום הפילאטיס, ולכן לא כל אחד אשר מוסמך לאמן במכון כושר, יכול להיות מדריך פילאטיס מכשירים. נדרשת הכשרה ראויה לצד זיקה למקצוע.

לימודים מדריכי פילאטיס מכשירים

תוכנית הלימודים ותנאי הקבלה – קורס פילאטיס מכשירים

כפי שכבר אמרנו, נדרשת הכשרה ראויה על מנת לאמן מתאמנים בפילאטיס מכשירים. לכן, תנאי הקבלה לקורס פילאטיס מכשירים של מכללת Sport4All, הינם –

  • עליכם להיות מעל גיל 17
  • עליכם לעבור ראיון אישי עם אחד ממנחי הקורס.

תוכנית הלימודים, כוללת מעל 60 שעות פרונטליות, אשר מתקיימות במכוני כושר וסטודיואים ברחבי הארץ, לצד 35 שעות בזום שמכסים את כל הנושאים התיאורטיים בקורס. בחלוקה לנושאים מדובר על רפרטואר תרגילים (איתו תוכלו לצאת ולאמן), קיזניולוגיה, אנטומיה ופיזיולוגיה.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם