fbpx

לימודים של פילאטיס

לימודים של פילאטיס – רקע על השיטה

שיטת הפילאטיס היא לחלוטין לא "טרנד חולף", למען האמת היא הומצאה אי שם בתחילת המאה ה-20 על ידי ג'וזף פילאטיס, ואף נקראה "Contrology" – שמשמעותה היא שליטת המוח על השריר.
מטרות השיטה הן: חיזוק השרירים, שיפור היציבות ושרירי הליבה, הגדלת טווח תנועה במפרקים ושיפור הגמישות – כל אלו בשילוב עבודה עם מחשבה, הקשבה לגוף והקפדה על נשימות ועבודה נכונה ומדויקת.

כיום, קיימים מתאמנים רבים בשיטת הפילאטיס הידועה, אם במטרה להשתקם מפציעה מסוימת, לשפר ולחזק את ייצוב הגוף – או נטו לשם ההנאה והפעילות… לכולם יש מקום.
כפי שאימוני פילאטיס הפכו ל"ספורט הלאומי", גם הדרכת פילאטיס נהייתה מקצוע נחשק המסב סיפוק רב לכל מי שעוסק בתחום.
אז למי מיועדים לימודים של פילאטיס? האם נדרש ניסיון קודם? וכמה זמן אורך קורס פילאטיס? הבאנו לכם את כל הפרטים:

לימודים של פילאטיס

האם נדרש ניסיון קודם כמתאמני פילאטיס במעמד ההרשמה לקורס מדריכי פילאטיס?

קורס הבסיס נקרא "קורס מדריכי פילאטיס מזרן", בחלק נכבד ממוסדות הלימוד לא יידרש להגיע עם ניסיון קודם (לפעמים אף לא אימון אחד ברזומה), כך שהכניסה לעולם הפילאטיס וההדרכה בפרט מצריכה ממכם לעמוד בדרישות הקורס (נוכחות, מעבר מבחנים וסטאז') ולבסוף לקבל את ההכשרה ולצאת לדרך.

  • הקבלה לקורס היא מגיל 17 ומעלה ומצריכה ראיון אישי עם מנחה/ת הקורס

כמה זמן אורך קורס מדריכי פילאטיס מזרן?

לרוב הלימודים יימשכו בין חודשיים לחמישה חודשים, תלוי במוסד הלימוד ובמספר ימי הלימוד השבועיים.

האם ניתן לעשות קורס מדריכי פילאטיס אונליין?

במרבית המוסדות יש להגיע פיזית לכל השיעורים, אך למשל במכללת Sports4all המזוהה עם הכשרות מדריכים במקצועות הספורט – תוכלו לבצע קורס היברידי, משמע, מרבית השיעורים התיאורטיים מתקיימים אונליין בזום, החלק המעשי יתבצע באופן פרונטלי באחת מהשלוחות הרבות המפוזרות בארץ – אופציה מעולה עבור אנשים שעובדים במשרה מלאה.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם