fbpx

לימודי הדרכת פילאטיס מחיר

אימוני הפילאטיס נחשבים לאהודים ופופולרים, מרבית האוכלוסייה מודעת לחשיבות הרבה הטמונה בשמירה על אורח חיים בריא, פעילות גופנית קבועה ומודעות ליציבה ותנועה נכונה – כל אלו יפגשו אותנו מקרוב בהמשך חיינו.
אוכלוסיית מתאמני הפילאטיס הולכת וגדלה, ובהתאם לזאת גם הביקוש אחר מדריכי פילאטיס בסטודיואים ובמכוני הכושר השונים, כל אלו מביאים אנשים רבים בעלי זיקה לתחום (או אפילו בלי ניסיון כלל) לגשת ללימודי הדרכת פילאטיס.
אז כמה זמן נמשך הקורס? מה הן דרישות הקבלה? ומהו מחיר לימודי הדרכת פילאטיס? כל אלו בהמשך.

הרמה הבסיסית – קורס פילאטיס מזרן

זהו הקורס הבסיסי ביותר בתחום, הוא מהווה ככרטיס הכניסה אל עולם הדרכת הפילאטיס.
משום שמדובר בקורס בסיס, הלימוד בו מתרכז בחומר התיאורטי, מיומנויות הדרכה, בניית מערכי שיעור פילאטיס מזרן לפי דרגות קושי, היכרות של אביזרי עזר באימוני הפילאטיס, עבודה עם אוכלוסיות מיוחדות ואף התנסויות בהעברת שיעורי פילאטיס מזרן לקבוצות ויחידים.

כמה עולה הקורס?

עלות קורס מדריכי פילאטיס מזרן משתנה בהתאם למסלול הלימודים אותו תבחרו – ניתן להירשם ללימודי הדרכת פילאטיס מזרן בלבד, או לבצע את הקורס המשולב הכולל בתוכו הכשרת מדריכי פילאטיס מזרן והכשרת מדריכי פילאטיס מכשירים.

לימודי הדרכת פילאטיס מחיר
הרמה הבינונית/גבוהה – קורס פילאטיס מכשירים

מדובר בקורס חובה למי שרוצה להרחיב את הידע המקצועי, להגדיל את קהל היעד ולהעמיק את אפשרויות התרגול והאימון.
קורס פילאטיס מכשירים מתמקד במכשירי הפילאטיס המרכזיים: הרפורמר, הקאדילק, הכיסא, הטאוור, החבית ועוד.
במהלך הקורס תלמדו על ניתוח תרגילים, ביומכניקה, קניזיולוגיה, רפרטואר תרגילים לפי דרגות קושי שונות, אוכלוסיות מיוחדות, בניית מערכי שיעור לאימוני פילאטיס מכשירים, התנסויות פרקטיות ועוד.
בכדי להירשם לקורס זה חובה להיות בעלי רקע קודם – או כבוגרי קורס הדרכת פילאטיס מזרן או כמתאמנים הצברו ניסיון של מעל ל-10 שיעורי פילאטיס מכשירים.

כמה עולה הקורס?

מחיר קורס מדריכי פילאטיס מכשירים משתנה בהתאם למסלול הלימודים הנבחר – אם תבחרו לבצע קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בלבד תיהנו ממחיר מוזל, אך אם תבצעו את הקורס המשולב תיהנו ממחיר אטרקטיבי במיוחד עבור שתי הכשרות גם יחד!

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם