fbpx

לימודי הדרכת פילאטיס

פילאטיס זוהי פעילות גופנית שפותחה על ידי ג'וזף פילאטיס לאחר מלחמת העולם הראשונה, היא צברה פופולריות רבה ברחבי העולם תודות ליתרונותיה הרבים – הגופניים והנפשיים.
לימודי מדריכת פילאטיס מקנים לאנשים הזדמנות להעמיק את הידע בתחום, להגדיל את רפרטואר התרגילים ואף להשתלב כמדריכים מקצועיים ולהעביר את הידע והאהבה לפילאטיס לאנשים רבים.

כיצד לימודי הדרכת פילאטיס יעזרו לכם באופן אישי?

מתאמני פילאטיס רבים בוחרים לגשת ללימודי הדרכת פילאטיס בראש ובראשונה כדי להעמיק את הידע המקצועי שלהם ולשפר את הטכניקה והיסודות.
הלימודים משלבים למידה תיאורטית והתנסויות מעשיות, ביניהם תלמדו כיצד לייצב את הגוף בצורה נכונה, היכרות ועבודה על שרירי הליבה, אנטומיית הגוף, טכניקות שונות ותבניות תנועה, בניית מערכי שיעור והגדלת רפרטואר התרגילים לפי דרגות קושי שונות.
מעבר לכך, תוכלו לשפר בעזרת לימודי הפילאטיס את השליטה שלכם על תנועות הגוף והשרירים, להעמיק את רמת הריכוז שלכם ולפתח את המיקוד המנטלי.

לימודי הדרכת פילאטיס
כיצד לימודי הפילאטיס יעזרו לכם מבחינה מקצועית?

לימודי הפילאטיס משלב בתוכו מספר מבחנים עיוניים ומעשיים, בסיום כל ההתחייבויות הללו תוכלו להשתלב ביתר הצלחה כמדריכי פילאטיס מזרן מן המניין, ולעבוד באינספור סטודיואים ומכוני כושר שונים.
בעזרת לימודי הדרכת פילאטיס במכללת Sports4all תרכשו את כל הכלים המקצועיים להם תדרשו כדי לצאת לדרך עצמאית ומקצועית משלכם.
הדרכת הפילאטיס יכולה להפוך להסבת מקצוע עבורכם או כשילוב הכנסה נוספת בשגרת חייכם.

כיצד הדרכת הפילאטיס תקנה לכם סיפוק?

מדובר במקצוע שהוא בראש ובראשונה טיפול לגוף ולנפש, תרגילי הפילאטיס חזקו את גוף המתאמנים שלכם, ישפרו את טווחי התנועה שלהם במפרקים, יעזרו להם במשימות הפיזיות היומיומיות שלהם, ישפרו את היציבה והמודעות שלהם, יעזרו להם להשתקם מפציעות כאלה ואחרות וכמובן – יסבו להם הרבה אושר, רוגע והנאה.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם