fbpx

לימודי מדריכת פילאטיס

רקע על קורס לימודי מדריכת פילאטיס

קורס לימודי מדריכת פילאטיס מזרן מסתמך על קסמיה של שיטת הפילאטיס המוכרת. מדובר בשיטה שהומצאה בתחילת המאה ה-20, על ידי גרמני בשם "ג'וזף פילאטיס", ג'וזף תיפקד כאח לאחר מלחמת העולם הראשונה והיה אחראי על טיפול ושיקום פצועים.

כיצד שיטת הפילאטיס של ג'וזף הצליחה לשקם את הפצועים?

ג'וזף חקר לעומק את עולם המדעים, בדגש על גוף האדם והתנועתיות שלו (מה שאנו נוטים לכנות אנטומיה, יוגה ופיזיולוגיה). הוא החליט להתמודד עם מגבלותיהן הגופניות של הפצועים על ידי חיבור קפיצים למיטותיהם, אותם קפיצים היו בעלי רמות התנגדות שונות ואיפשרו לפצועים לעבוד על טווחי תנועה מלאים במפרקים השונים מבלי לזוז מהמיטה – והשיקום היה מהיר ויעיל במיוחד.
ולשם אילו צרכים משמשת שיטת הפילאטיס כיום?
בעקבות השנים שיטת הפילאטיס הוסבה לטיפול בפציעות אצל ספורטאים (ורקדנים בפרט), מטרת השיטה הייתה לסייע לחיזוק הגוף, לייצוב הגוף, לשיפור טווחי התנועה של השרירים ולטיפול בפתולוגיות שונות.
לאחר מכן הגיחו לעולם הפילאטיס מכשירים יעודיים שעזרו רבות לדרכי השיקום השונות, כמו: רפורמר, קאדילק, כסא ועוד.

לימודי מדריכת פילאטיס
מדוע כדאי לבחור בלימודי מדריכת פילאטיס?

מדובר במקצוע המסב סיפוק רב לכל מי שאוהבת לעזור לאנשים, מעבר לכך המקצוע מחייב דינאמיות ותנועתיות במהלך היום והעברת האימונים – כך שזוהי ללא ספק הדרך הטובה ביותר לשמור על בריאות הגוף שלך ושל מתאמנייך.
מעבר לכך, ניתן ללכת ללמוד את קורס מדריכי פילאטיס מזרן ללא רקע קודם, מה שאומר שכל אחת המעוניינת לגשת ולהיות מדריכת פילאטיס מזרן בעוד מספר חודשים יכולה לעשות את זה!

לימודי מדריכת פילאטיס במכללת Sports4all

מכללת Sports4all מחזיקה ברזומה רחב בכל הקשור להכשרת מדריכים ומדריכות במקצועות הספורט השונים, בדגש על עולם הפילאטיס. הקורסים המקצועיים מועברים על ידי צוות מרצים ומאמנים בעלי ידע מקצועי עשיר ושנים רבות של ניסיון תעסוקתי בתחום.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם