fbpx

קורס לימודי פילאטיס

קורס לימודי פילאטיס מבוסס על שיטתו של ג'וזף פילאטיס, שיטה זו פותחה סביב הרצון לשקם פצועי מלחמה אשר היו מוגבלים פיזית, ללא יכולת להתרומם מהמיטה.
בהמשך הדרך עבד ג'וזף גם עם רקדנים וספורטאים, ולא פעם עזר להם להשתקם מפציעות כאלו ואחרות בעזרת תרגילי הפילאטיס.
בישראל קיימים מגוון זרמי פילאטיס – פילאטיס מזרן, פילאטיס לנשים בהריון, פילאטיס לגיל השלישי… וגם פילאטיס שיקומי, עליו נרחיב כעת.

מהו פילאטיס שיקומי?

פילאטיס שיקומי אמנם משלב תרגילים מפילאטיס מזרן ופילאטיס מכשירים, אך המטרה שונה – בפילאטיס שיקומי המטרה היא לשקם את המטופל בעזרת תוכנית אימון מותאמת אישית לפי סוג הפציעה, חיזוק השרירים סביב האזור הפגוע ועבודה על שרירי הליבה.
מהלך האימון מתבסס על האמנה המרכזית של שיטת הפילאטיס – פעילות המשלבת מודעות לגוף ולנפש, כך שהמטופל יחוה תנועתיות אשר תלווה בתחושה חיובית, נינוחה ורגועה.
השילוב של התרגילים המשקמים יחד עם שיפור מצב הרוח, הם אלו שגורמים לפילאטיס השיקומי להצלחה כה רבה.

קורס לימודי פילאטיס
האם צריך להיות פיזיותרפיסט בשביל להיות מדריך פילאטיס שיקומי?

לא, וגם לא להיפך.
לימודי פיזיותרפיה מתפרשים על פני 5 שנות לימוד, לעומת זאת קורס מדריכי פילאטיס שיקומי אורך כמה חודשים בלבד.
פיזיותרפיסטים רבים בוחרים להירשם לקורס הדרכת פילאטיס שיקומי על מנת להרחיב את רפרטואר התרגילים שלהם, לגוון את תכנית העבודה ולהרחיב את הידע המקצועי.

האם ניתן ללמוד הדרכת פילאטיס שיקומי במכללת Sports4all?

אכן, מדובר בקורס מתקדם של הדרכת פילאטיס (מזרן ומכשירים) אשר מלווה בתכנית ייחודית, המשלבת הרצאות של פיזיותרפיסטים מהתחום יחד עם מיטב מדריכי הפילאטיס בארץ.
בכדי להירשם לקורס הדרכת פילאטיס בחיפה יש לעבור קורס מדריכי פילאטיס מזרן וקורס מדריכי פילאטיס מכשירים (ניתן לעשות את שניהם בקורס משולב במכללה).

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם