fbpx

לימודי תעודה פילאטיס

על הקורס

קורס להכשרת מדריכי פילאטיס, או בשמו השני "פילאטיס לימודי תעודה", הוא תכנית מקיפה שנועדה למקצע אנשים עם הידע והמיומנויות הנדרשים בכדי להפוך למדריכי פילאטיס מוסמכים.
קורסים אלה מכסים בדרך כלל מגוון רחב של נושאים, כולל עקרונות פילאטיס, אנטומיה ופיזיולוגיה, טכניקות הוראה, רפרטואר תרגילים, אביזרי עזר ויישום מעשי.
במהלך הקורס, התלמידים מקבלים הכשרה מעשית, צופים במדריכים מנוסים, מתנסים בתרגול הוראה תוך כדי ליווי אישי ומקצועי.
עם סיום מוצלח של תכנית ההכשרה מוענקת למשתתפים תעודת הסמכה, המהווה עדות לבקיאותם וכשירותם כמדריכי פילאטיס מן המניין.

האם כל מי שמסיים את הקורס מקבל תעודת הסמכה?

לא בהכרח, על מנת לקבל את תעודת ההסמכה יש לעבור בהצלחה את כל מחויבויות הקורס (המבחנים העיוניים, התרגולים המעשיים, להשתתף במרבית השיעורים ואף לסיים את שעות הסטאז').

לימודי תעודה פילאטיס
אילו לימודי תעודה קיימים בתחום הדרכת הפילאטיס?

ישנם מספר גדול של קורסים פילאטיס שיקומי שונים להכשרות פילאטיס, ביניהם ניתן למצוא: קורס למדריכי פילאטיס מזרן, קורס למדריכי פילאטיס מכשירים, קורס למדריכי פילאטיס שיקומי, קורס למדריכי פילאטיס לנשים בהריון ולאחר לידה, קורס למדריכי פילאטיס לפיזיותרפיסטים, קורס למדריכי פילאטיס במים, קורס למדריכי פילאטיס לספורטאים ועוד.

כמה זמן אורכים בממוצע לימודי תעודה בהדרכת פילאטיס?

הממוצע נע בין 12 ל-17 שבועות, תלוי בקורס וסוג ההכשרה, לדוגמא קורס למדריכי פילאטיס מזרן אורך כ-15 שבועות במכללת Sports4all, בעוד קורס למדריכי פילאטיס מכשירים אורך כ-12 שבועות.

מה מקנה תעודה ללימודי פילאטיס?

התעודה מקנה אישור מקצועי להדרכת אימוני פילאטיס, לקבוצות יחידים ואוכלוסיות מיוחדות.
בעזרתה ניתן להתחיל ולעבוד כמדריכי פילאטיס שכירים במכוני הכושר השונים, בסטודיואים לפילאטיס ואפילו לפתוח מקום משלכם באופן עצמאי או לאמן בבית.

לסיכום, לימודי תעודה למדריכי פילאטיס יכולים לפתוח לכם הרבה דלתות ולהרחיב את הידע המקצועי שלכם כחובבי פילאטיס.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם