fbpx

לימודי תעודת מדריך פילאטיס

הסמכת מדריכי ספורט בישראל

ישנם מגוון תחומי הדרכה שונים הנמנים בין מקצועות הספורט, אשר מחייבים תעודת הסמכה – כזו שתעמוד בקריטריונים יעודיים עבור סוג הספורט הספציפי.
בתחום הכשרות הפילאטיס, הפיקוח מתבצע על בתי הספר ומוסדות הלימוד להדרכת פילאטיס ולא על סוג התעודה עצמה.
מה הכוונה? לימודי תעודת מדריך פילאטיס צריכים להתבצע במוסד לימודים אשר פועל על פי חוק הספורט בכדי להיחשב כמוסד לימודים מוכר מטעם משרד התרבות והספורט להכשרת מדריכי פילאטיס.

קורסים על פי חוק הספורט

בכל הנוגע להסמכה בתחום אימוני הספורט והכושר הגופני בישראל, ישנה הבחנה ברורה בין שתי קטגוריות – הקטגוריה הראשונה כוללת קורסים המכונים "קורסים על פי חוק הספורט", ואילו הקטגוריה השנייה כוללת את כל יתר הקורסים שאינם נכנסים לסיווג הראשון.

לימודי תעודת מדריך פילאטיס
קורסים שאינם עומדים בחוק הספורט

בדרך כלל, לימודי פילאטיס מכשירים בקטגוריה השנייה נחשבים כקורסי המשך או תכניות תעודה שאינן מחויבות חוקית.

קורסים העומדים בחוק הספורט

קורסי פילאטיס שיקומי נערכים בהתאם לחוק הספורט מפוקחים על ידי מדינת ישראל, במיוחד באמצעות מנהל הספורט.
מנהל הספורט פועל במסגרת משרד התרבות והספורט, שבראשו עומד שר התרבות והספורט.
בקורסים המקפידים על חוק הספורט, מנהל הספורט קובע את המקומות המאושרים לקורסים, מי רשאי להנחות קורסים אלו, וקובע את הכישורים המינימליים הנדרשים על מנת לקבל תעודת הסמכה כ"מדריך" או "מאמן" בתחום.
מה שמייחד קורסים הנערכים על פי חוק הספורט הוא העובדה שמדינת ישראל לוקחת על עצמה אחריות על תהליך ההסמכה, בעוד שבקורסים אחרים מדינת ישראל אינה נוטלת אחריות כזו.

מכללת Sports4all נחשבת למוסד מוכר מטעם משרד התרבות והספורט, העומד בכל הקריטריונים המצוינים בחוק הספורט ומחזיק בצוות מדריכי מקצועי ומוביל בתחומו.
תעודת ההסמכה הניתנת לבוגרי הקורסים השונים זוכה להערכה רבה ברחבי הארץ, וככרטיס כניסה לשוק העבודה בתחום.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם