fbpx

ללמוד פילאטיס מכשירים

ישנן שתי שיטות נפוצות ללמוד פילאטיס מכשירים – שיטת השיעור המפוצל ושיטת השיעור הרגיל.
מה אומרת כל שיטה? מה היתרונות של כל אחת? על כל זה במאמר הבא.

ללמוד פילאטיס מכשירים בשיעור מפוצל

הכוונה ב"שיעור מפוצל" היא לשיעור בו המדריכ/ה נותנים לכל אדם מקבוצת המתאמנים מגוון תרגילים שונים, ובזמן השיעור המדריכ/ה עוברים בין המתאמנים ומלווים אותם, תוך בדיקת הדגשים, הטכניקה ורמת הקושי.
בזמן שהמדריכ/ה עובדים עם מתאמנ/ת ספציפיים, שאר הקבוצה ממשיכה בסדר התרגילים שלה באופן עצמאי.
אם אתם מעוניינים להפוך למדריכי פילאטיס מכשירים מקצועיים, תוכלו למצוא מגוון קורסים המתקיימים אונליין. קורס מדריכי פילאטיס אונליין מתאים במיוחד למי שיש להם ניסיון באימוני פילאטיס מזרן או ניסיון בתחום הכושר הגופני.

ללמוד פילאטיס מכשירים

מדוע יש מקומות שמעדיפים ללמד בשיטת השיעור המפוצל?

סטודיואים אשר בוחרים להעביר את שיעורי פילאטיס המכשירים בצורה זו לרוב יטענו כי שיטה זו מאפשרת לכוון אל הצרכים הספציפיים של כל מתאמנ/ת, החל מרמת הקושי, מגבלות פיזיות, צרכים אישיים ועוד.
סיבות נוספות יכולות להיות קשורות לפן הלוגיסטי, משמע מספר מכשירים מוגבל מאותו הסוג, לכן יש צורך שכל מתאמנ/ת יתחילו במכשיר מסוג שונה.

ללמוד פילאטיס מכשירים בשיעור רגיל

השיטה השכיחה יותר היא לימוד פילאטיס מכשירים על סמך מערך שיעור אחיד לכל הקבוצה, במהלכו המדריכ/ה מעבירים את התרגילים בסדר כרונולוגיים, והמתאמנים מבצעים את אותו התרגיל באותו הזמן יחד עם הוראת המדריכ/ה.

מהם היתרונות בלימוד פילאטיס מכשירים בשיעור לא מפוצל?

היתרון הבולט הוא תחושת "הלכידות" בשיעור, המתאמנים נרתמים לקצב השיעור ומרגישים כקבוצה.
עצם העובדה שכל הקבוצה עושה באותו זמן את אותו תרגיל ספציפי, מאפשרת למדריכ/ה לתת דגשים והערות כלליות, אשר כולם יכולים לתקן ולייעל את הטכניקה לפי זה, גם אם לא מדובר בהערה מכוונת כלפי מתאמנ/ת מסוימ/ת.
בנוסף, מתאמנים רבים יעדיפו לסגל לעצמם את הדגשים, מבלי לקבל את תשומת הלב באופן פרטני, אשר פעמים רבות יכולה להביך אותם.
בנוסף, שיטת עבודה זו אהובה במיוחד על ידי מדריכי פילאטיס המכשירים, מכיוון שהשיעור יוצר "אווירה של אימון", עמידה בקצב ובדיוק מערך האימון שהוכן מבעוד מועד וכמובן תחושת סולידריות הנוצרת בין המתאמנים השונים.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם