fbpx

מאמן נינג'ה ישראל

נינג'ה ישראל היא אחת מתוכניות הטלוויזיה הפופולריות ביותר בשנים האחרונות, ובזכותה כולם יודעים מהו "נינג'ה". אם במקרה אתם לא מכירים, בתוכנית מתחרים אנשים בעלי רקע אתלטי על התואר "נינג'ה ישראל". כדי לעלות שלבים ולבסוף לזכות בתחרות, חייבים המתמודדים להשלים מסלולי מכשולים שדורשים שלל יכולות מתקדמות כמו כוח, שמירה על שיווי משקל, זריזות ועוד. בזכות ההתעניינות הרבה בתוכנית הטלוויזיה, יש גם מי שרוצה לעבוד בתור מאמן נינג'ה ישראל, או לפחות מאמן נינג'ה בכלל.

איך הופכים למאמן נינג'ה ישראל?

כדי להדריך מתאמנים שרוצים לעבור בהצלחה מסלולי נינג'ה, רצוי שתצטרפו להכשרה מקצועית כדי ללמוד את התחום. זכרו, מסלולי מכשולים של הנינג'ה הם לא עוד אימון שגרתי בחדר הכושר. כדי לעבור אותם בהצלחה, צריך כל מיני כישורים מיוחדים שדורשים עבודה מאומצת.

ללמוד להיות נינג'ה – מזוכה נינג'ה ישראל

גיל מרנץ, זוכה נינג'ה ישראל ויו״ר הועדה המקצועית של ארגון הנינג׳ה בישראל – הוא המנחה בקורס מדריכי נינג’ה במכללת Sports4all. אנחנו מזמינים אתכם ללמוד מהטוב ביותר בתחום ולקבל כלים, ידע וניסיון שיעזרו לכם להוציא מהמתאמנים שלכם את המיטב.

מאמן נינג'ה ישראל
קורס מדריכי נינג’ה

קורס מדריכי נינג'ה יכין אתכם להיות מאמני נינג'ה ולהדריך את כל מי שרוצה לקחת חלק באימוני הספורט המאתגרים, הדינמיים, החדשניים והמרגשים האלו. במסגרת הקורס, תלמדו איך לבנות תוכנית אימוני נינג'ה עבור מבוגרים, בני נוער וילדים. בנוסף, תקבלו כלים להעברת הדרכות פרטיות (אחד על אחד), וגם תגלו איך לנהל קבוצות קטנות או גדולות במהלך אימון.

דרישות קבלה

כדי להתקבל לקורס נינג'ה תצטרכו לעמוד בתנאי קבלה מסוימים. התנאים יכולים להשתנות בין מקום אחד לאחר, אבל בדרך כלל מבקשים שתהיו מעל גיל 16, בעלי ניסיון של שנה לפחות באימוני נינג'ה וכמובן, עם אישור רפואי שמאפשר לכם לקחת חלק בקורס ובפעילויות הכרוכות בו.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם