fbpx

מדריך פילאטיס קורס אונליין

גולשים יקרים, נכון להיום איננו מלמדים קורס מאמני כושר אונליין. התמחותנו היא בקורס מדריכי פילאטיס. רוצים לנסות? לחצו כאן!

היתרונות והחסרונות בקורס מדריך פילאטיס אונליין

מקצוע הדרכת הפילאטיס נחשב למקצוע דינמי, המשלב בתוכו טכניקות תנועה, עבודה על שרירי הליבה ומודעות לנשימה מבוקרת.
הדרכת פילאטיס כוללת לימוד תיאורטי מעמיק והתנסות פרקטית חשובה, כיום קיימים מספר קורסי אונליין להדרכת פילאטיס – במאמר הבא נעלה את היתרונות והחסרונות במדריך פילאטיס קורס אונליין.

יתרונות – מדריך פילאטיס קורס אונליין

נוחות

ניתן ללמוד קורס מדריכי פילאטיס אונליין מהבית, מהמשרד, או מכל מקום שתבחרו.
הדבר מאפשר לכל אדם, גם מי שעובד במשרה מלאה, גם להורה וגם למישהו שנמצא בכלל על הקו – להירשם לקורס מדריכי פילאטיס אונליין ולקבל את ההכשרה.
בנוסף, אין צורך לבזבז זמן מיותר על נסיעות, פקקים, התארגנויות וכו'.

גמישות

בהמשך לנוחות, ניתן ללמוד קורסי מדריכי פילאטיס אונליין בקצב ובזמן שלכם – אפשר לערוך יום מרוכז ולעבור בו על התכנים, אפשר לפרוס את הלמידה למספר שעות בודדות בכל יום, ואף לעשות הפסקה בלימודים בעקבות טיסה או חופשה, כל אחד והקצב שלו.

מחיר

לרוב, קורסים פילאטיס שיקומי שהם אונליין בלבד, יהיה בעלות נמוכה יותר ביחס לקורס פרונטלי או קורס היברידי (קורס המשלב למידה מהבית ולמידה פרונטלית).
וזאת משום שהלמידה לא מצריכה משאבים (מדריכים, סטודיו, מכשור…) נוספים מעבר לאלו שעשו בהם שימוש ליצירת קורס האונליין.

מדריך פילאטיס קורס אונליין
חסרונות – מדריך פילאטיס קורס אונליין

ליווי אישי ומקצועי

בקורסי אונליין לרוב תרכשו סדרה של שיעורים שצולמו מראש, מה שיהווה בעיה עבור תלמידים רבים לקבל את המענה המקצועי והזמין לו יצטרכו במהלך השיעור, החל משאלות, תיקון טעויות ועד ליצירת קשר אישי ועזרה בסיום הקורס בהשמה בעבודה.

התנסות פרקטית

כפי שציינו מעלה, מדובר במקצוע שהוא בראש ובראשונה – עבודה דינאמית של המדריך עם המתאמן/ים, אנשים ללא ניסיון שרוצים לקבל את הכשרת מדריך המפילאטיס חייבים להגיע למעמד זה לאחר מספר התנסויות, העברת מערכי אימון וקבלת פידבקים אודות טכניקה ומיומנויות למידה, רק אלו הם שיתנו למדריך את ארגז הכלים המקצועיים לצאת לדרך משלו.

האם יש תכנית לימודים המשלבת למידה אונליין והתנסות מעשית?

אכן, קורס מדריכי הפילאטיס שלנו במכללת Sports4all משלבת את היתרונות של קורס מדריכי פילאטיס אונליין יחד עם היתרונות של קורס פרונטלי, וזאת על ידי שילוב השיטה ההיברידית.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם