fbpx

מדריך פילאטיס שכר

שכר מדריך פילאטיס שכיר עומד על כ-70 עד 100 ₪ בממוצע לשעת אימון.
אם ברצונכם לשבור את תקרת הזכוכית ולצאת לדרך עצמאית – אנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך הבא שיעזור לכם לשווק את עצמכם אונליין ולהשיג עבורכם את המתאמנים הפרטיים שלכם!

צרו דף נחיתה ייעודי

דף הנחיתה שלכם ישמש כמרכז הדיגיטלי עבור העסק שלכם.
הוא יצטרך להיות מושך חזותית, ידידותי למשתמש ולספק מידע חיוני על השירותים, הכישורים ופרטי ההתקשרות עמכם.
עדכנו את דף הנחיתה שלכם באופן קבוע בתוכן חדש, כגון פוסטים בבלוג או סרטונים, בכדי להציג את המומחיות שלכם וליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים.
אם אתם מעוניינים להפוך למדריכי פילאטיס מזרן מקצועיים, תוכלו למצוא מגוון קורסים המתקיימים בשעות הערב. קורס מדריכי פילאטיס ערב מתאים במיוחד למי שיש להם עבודה במשרה מלאה או התחייבויות אחרות בשעות היום.

מדריך פילאטיס שכר

 

מנפו את המדיה החברתית

פלטפורמות מדיה חברתית הן כלים רבי עוצמה להגעה לקהל רחב יותר ולבניית קשרים עם לקוחות פוטנציאליים.
השתמשו בפלטפורמות כמו אינסטגרם, פייסבוק ולינקדאין וצרו עמודים עסקיים בהם שתפו תוכן מעורר השראה, כמו למשל: טיפים לתרגול לפילאטיס, סיפורי הצלחה של לקוחות ומידע מקצועי.
צרן קשר עם העוקבים שלכם על ידי הגבה מהירה לתגובות, מענה לשאלות ואף קדמו מבצעים והטבות. דרך נוספת היא שיתוף פעולה עם משפיענים או אנשי מקצוע אחרים בתחום הפילאטיס על מנת להגדיל את החשיפה לעסק שלכם ובסופו של דבר להרחיב את קהל הלקוחות.

פרסמו קמפיין ממומן

בכדי ליצור קהל לקוחות משלכם, נמליץ לכם להעלות מודעה ממומנת – כזאת שמציגה באופן מדויק את השירות שלכם, קהל היעד והייחודיות שלכם.
מומלץ לצרף למודעה סרטון וידאו שלכם (תוך כדי אימון או מדברים למצלמה) ופונים ישירות ללקוח הפוטנציאלי שלכם."
מומלץ להתחיל עם השקעה קטנה, כזו שבמעמד סגירת המתאמן הראשון שלכם, ההוצאה תכוסה באופן במלואה.

בקשו ביקורות והמלצות

המלצות וביקורות חיוביות של לקוחות מרוצים יכולות להשפיע באופן משמעותי על המוניטין שלכם ולמשוך לקוחות חדשים.
עודדו את הלקוחות שלכם לספק משוב חיובי שתוכלו להציג באתר ובפלטפורמות המדיה החברתית שלכם (מומלץ להוסיף בעיקר בביקורת העסק שלכם בגוגל ובעמודים העסקיים שלכם).

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם