fbpx

מדריכי פילאטיס לימודים

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים

לימודי מדריכי פילאטיס הם עולם ומלואו – רכישת מקצוע המסב סיפוק, הנאה, דינמיות וחיבור לאנשים. קורס מדריכי פילאטיס מכשירים הינו "קורס ההמשך" לכל מי שבעל/ת הכשרת "מדריכ/ת פילאטיס מזרן", כניסה לקורס מחייבת רקע הדרכתי באימוני פילאטיס והתנסות באימוני פילאטיס מכשירים.

מה יקנו לי לימודי הדרכת פילאטיס?

קורס מדריכי פילאטיס בתל אביב יקנה לך ידע רב ומקצועיות בכל הקשור לעבודה עם מכשירי הפילאטיס המוכרים ושילובם במערכי השיעור ובשיקום פציעות. בין המכשירים השונים תוכלו למצוא את הרפורמר, הקאדילק, הכיסא, החבית, הטאוור, היחידה הניצבת ועוד. במהלך הקורס תתנסה/י בעבודה עם קפיצים בעלי רמות התנגדות שונה, עם תרגילים ברמות קושי שונות ויכולת התאמתם למתאמנים השונים והמגבלות הגופניות שלהם. בסיום הקורס תצא/י עם בנק תרגילים גדול במיוחד המחולק לפי דרגות קושי שונות, ידע מקצועי בבניית מערכי אימון מכווני פילאטיס מכשירים וידע בתרגילים ייעודיים לשיקום פציעות ופתולוגיות.

מדריכי פילאטיס לימודים

מה הן דרישות הקורס?

במרבית מוסדות הלימודים המוכרים בארץ, ידרשו הפרמטרים הבאים בכדי לקבל את תעודת ההסמכה בסיום הקורס:

  • נוכחות של כ-80% עד 90% בשיעורים (בזום/פרונטלי)
  • 40-60 שעות צפייה בשיעורי פילאטיס מכשירים
  • מעבר של מבחן עיוני מסכם
  • מעבר מבחן מעשי
  • מעבר תקופת סטאז' (של כ-30 שעות בממוצע)

מה כוללת תעודת "מדריכ/ת פילאטיס מכשירים"?

במידה וסיימת את כל חובות הקורס (כולל הסטאז' והמבחן המסכם), תוענק לך תעודת הסמכה להוראת פילאטיס מכשירים מטעם המוסד בו למדת.
*מכיוון שאין פיקוח של חוק הספורט על קורס מדריכי פילאטיס אונליין, חשוב מאוד לוודא כי המוסד בו תלמדו מחזיק בתעודה מוכרת (חשוב מאוד לצרכי הביטוח), העומדת בחוק בספורט בארץ ובחו"ל, ובנוסף גם בדרישות ארגון הפילאטיס האמריקאי ה-PMA), כך תוכל/י להתחיל להדריך בראש שקט, ואף לעשות זאת בארץ ובעולם ללא כל צורך בהסמכה מקומית נוספת.

היכן מומלץ לעשות קורס לימודים למדריכי פילאטיס מכשירים?

אנו יכולים להמליץ לכם על מכללת Sports4all, אשר מחזיקה במספר סניפים ברחבי הארץ.
מדובר במכללה איכותית בעלת ניסיון מקצועי רב ורזומה עשיר בתחום הכשרת מדריכי ספורט ופילאטיס בפרט.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם