fbpx

מדריכי פילאטיס מזרן

שיטת אימון הפילאטיס, הינה שיטת אימון פופולרית ביותר, אשר מתחלקת לשלוש שיטות עיקריות – פילאטיס מזרן, פילאטיס מכשירים, ושיטת פילאטיס משולבת מזרן ומכשירים. בפילאטיס מזרן, השיטה אותה נסקור במאמר הבא, עובדים עם מזרן ואביזרים שונים על מנת לחזק את הגמישות, היציבה והכוח בשריר. השיטה הינה שיטה רגועה ונוחה לאימונים, ולכן היא מתאימה לכל אחד, בכל גיל ובכל מצב גופני. עם זאת, מדריכי פילאטיס מזרן הינם אנשי מקצוע מיומנים לכל דבר וקורס מאמני פילאטיס מזרן הינו קורס פילאטיס אונליין בו תלמדו כיצד להפוך למאמנים פילאטיס מקצועיים ומוסמכים. אז מה לומדים בקורס פילאטיס מזרן, מה הן דרישות הקורס ותוך כמה זמן תהפכו למאמנים מוסמכים? על כך במאמר הבא.

מדריכי פילאטיס מזרן

על קורס מאמני פילאטיס מזרן

קורס מדריכי פילאטיס מזרן הינו הקורס אשר יכשיר אתכם למדריכי ומאמני פילאטיס מזרן, עם כל הידע הדרוש על מנת להפוך למדריך מקצועי ומוסמך. בקורס של מכללת Sports4All, ישנה תוכנית לימודים מפורטת ומקיפה, שנועדה לספק לכם את כל הכלים והידע המקצועי על מנת להצליח בתחום. תוכנית הלימודים כוללת –

  • 16 מפגשים פרונטליים (60 שעות) של תרגול מעשי + קיזיניולוגיה
  • 7 מפגשים תאורטיים בזום (35 שעות) בהם תלמדו פיזיולוגיה ואנטומיה.
  • יסודות הפילאטיס
  • הוראת הפילאטיס

הדרישות לקורס כולל בין היתר 30 שעות סטאז', בהן תצברו ניסיון מעשי הכרחי בתחום. אורך קורס מאמני פיאלטיס מזרן של מכללת Sports4All, הינו כ – 16 שבועות.

מכללת Sports4All אודות

מכללת Sports4All הוקמה ע"י גילי שדמות ואילן רוזנברג, שני רוכבי סוסים מקצועיים ומתחרים פעילים. המכללה הוקמה על מנת להכשיר מאמני ומדריכי כושר מכלל הסוגים, ומציעה עשרות קורסים מגוונים בתחום הספורט והכושר. במכללה פועלים כיום כעשרה מנחים, כולם מומחים מובילים בתחומם.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם