fbpx

מדריכי פילאטיס קורס

אם אתם מחפשים אחר עבודה עם סיפוק ונתינה, כזו שגם תהיה משתלמת ובשעות נוחות – קורס מדריכי פילאטיס למבוגרים הוא מדויק עבורכם, כאשר במהלכו תתנסו בעבודה עם אוכלוסיות מיוחדות הכוללת: עבודה עם נשים בהריון, הגיל השלישי ופתולוגיות שונות.

קורס מדריכי פילאטיס – עבודה עם הגיל השלישי

אמנם שמירה על כושר גופני כחלק מהשגרה היומיומית / השבועית חשובה בכל גיל, אך על אחת כמה וכמה כאשר מגיעים לגיל השלישי, מדוע?

יציבה ושיווי משקל

אחד הפחדים הגדולים ביותר בגילאי הזהב הוא אובדן שיווי המשקל והסכנה בנפילה ופציעה חמורה, הגוף בגילאים הללו סובל מבריחת סידן מהעצמות ובהאטה בתהליכים פיזיולוגיים בגוף שעוזרים בשיקום מפציעה כזו או אחרת, אלו גורמים לכל נפילה ולו הקטנה ביותר להוות כסכנה באובדן העצמאות הפיזית.
אימוני פילאטיס עובדים בראש ובראשונה על שרירי הליבה וחיזוק המפרקים השונים, אלו נחשבים לגורמים האחראים על שיווי המשקל ויכולת הגוף להתמודד עם מכשולים בדרך.

מדריכי פילאטיס קורס

 

התמודדות עם כאבים

אנשים בגיל השלישי מרבים לסבול מכאבי גב, כאבים בעמוד השדרה, כאבי מפרקים…
תרגילי הפילאטיס מאפשרים עבודה ספציפית על המפרקים והשרירים השונים ובכך להפחית עומסים וכאבים במפרקים השונים, עד לכדי העלמת הכאב במקרים מסוימים.
קורס מדריכי ספורט לגיל השלישי מקנה למשתתפים את הידע והכלים הדרושים להדרכה נכונה של תרגילי פילאטיס לגיל השלישי. במהלך הקורס, לומדים המשתתפים על האנטומיה והפיזיולוגיה של הגיל השלישי, על טכניקות תרגול נכונות, ועל איך להתאים את התרגילים ליכולות ולצרכים של מתאמנים מבוגרים. כמדריך פילאטיס לגיל השלישי, ניתן לעזור למתאמנים לשפר את יכולת התנועה שלהם, להפחית את הכאבים, ולשפר את איכות החיים שלהם.

קואורדינציה וזיכרון

תרגילי הפילאטיס מצריכים רמות קואורדינציה שונות, הדבר מצריך יכולת ריכוז וזיכרון – שני מאפיינים אשר חשובים מאוד לתרגול בגילאים הללו ותורמים לשמירה על תפקוד המוח והזיכרון.

נשים בהריון ולאחר לידה

עבודה עם נשים בהריון מצריכה הבנה מעמיקה עם מגבלות הגוף בשלבים שונים של ההריון, וכמובן גם לאחר הלידה וחזרה הדרגתית לפעילות.
כחלק מתוכנית הלימודים של קורס מדריכי פילאטיס מומלץ במכללת Sports4all עוברים הכשרה מעמיקה בכל הקשור לעבודה עם נשים בהריון ולאחר לידה.

פתולוגיות שונות

אנשים רבים סובלים מפתולוגיות כאלה ואחרות, המגבילות אותם באימונים פיזיים מסוגים שונים.
הפילאטיס, מאפשר עבודה ספציפית ביותר תוך כדי תמיכת הגוף, אלו תורמים רבות בשיקום פציעות, שיפור פתולוגיות קיימות (בעיות בעמוד השדרה ובמפרקים השונים) וכו'.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם