fbpx

מהי שיטת פילאטיס?

שיטת הפילאטיס היא שיטת אימון המשלבת גוף ונפש, תוך כדי מודעות לתנועה ונשימה נכונה.
השם "פילאטיס" נלקח משם המשפחה של אבי השיטה – "ג'וזף פילאטיס", יליד גרמניה אשר בילדותו סבל מאסטמה ודלקות פרקים והחל להתעניין בתנועה ובריאות בגיל צעיר, מה שהוביל אותו להמצאת יסודות השיטה מספר שנים מאוחר יותר.
אם אתם אוהבים פילאטיס ומחפשים דרך להפוך את האהבה שלכם לקריירה, קורס מדריכי פילאטיס ערב הוא הזדמנות נהדרת עבורכם.

אז מהי שיטת הפילאטיס? וכיצד היא תורמת לגופנו? כל זה בכתבה שלפניכם.

על השיטה

במקור, נקראה השיטה "Contrology" – אמנות תרגול השליטה בגוף, שיטה זו מבוססת על 34 תרגילים הנחשבים ל"תרגילי בסיס", בהם המתאמנים מתרגלים את דרך החשיבה, השליטה והמודעות לתנועות הגוף.
מדובר בשיטת אימון שמצטיינת בחיזוק השרירים, הגמשתם, תורמת למניעת פציעות ואינה כרוכה בסיכון להעמסת יתר (מכיוון שמקור ההתנגדות הינו משקל גוף או אביזרי עזר).

מהי שיטת פילאטיס?

 

כיצד השיטה תורמת לגופנו?

שיפור טווחי תנועה במפרקים

אימוני הפילאטיס מתמקדים בהארכת טווחי התנועה במפרקים, עבודה בטווחי תנועה מסוג זה מחזקת את השריר תוך כדי הגמשה שלו, תודות לכך השרירים סביב המפרק מתחזקים והסיכון להיפצע הולך ופוחת.

מודעות ליציבה נכונה

העבודה האינטנסיבית על שרירי הליבה מחזקת את ה"Core" של הגוף, תודות לכך הגב מתחזק, הבטן אסופה והיציבה משתפרת בצורה משמעותית.

התמודדות עם פתולוגיות ושיקום

הייחוד של שיטת הפילאטיס הוא בחיזוק השרירים ללא צורך בהעמסת יתר, האפשרות לעבוד עם משקל גוף, גומיות התנגדות, מכשירים מאפשרת לעבוד בטווח תנועה מלא תוך כדי תמיכה מקסימלית בגוף, תודות לכך ניתן לבצע מאות תרגילי שיקום – ולחזק את האזור הפצוע ללא סכנה.
בנוסף, ניתן לשפר את המצב הקיים במספר פתולוגיות למיניהן.

היכן ניתן ללמוד את יסודות הפילאטיס?

במכללת Sports4all תוכלו להירשם לקורס מקיף ומעשיר הנקרא "קורס מדריכי פילאטיס מזרן", הקורס מיועד גם עבור מי שרוצה לעבוד כמדריך פילאטיס בהמשך וגם עבור אלו המעוניינים להעמיק את הידע האישי שלהם.
אין צורך בניסיון קודם, את כל הידע המקצועי תקבלו ממדריכים ומרצים מובילים בתחום, בעלי ניסיון עשיר.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם