fbpx

מה השכר של מדריכת פילאטיס?

אם אתם שוקלים קריירה בהדרכת פילאטיס, ישנם בטח כמה דברים שחשוב לכם לדעת. כמו למשל איפה ללמוד, מהי תוכנית הלימודים המוצעת, באיזה מסלול כדאי לכם ללמוד (מזרן? מכשירים? משולב?) מה הן דרישות של קורס מדריכי פילאטיס ערב, איפה תמצאו עבודה ביום שלאחר מכן, וכמובן – מה השכר של מדריכת פילאטיס? ובכן, במיוחד בשבילכם ריכזנו במאמר הבא את כל מה שצריך לדעת על הדרכת פילאטיס, ובפרט את כל מה שצריך לדעת על השכר של מדריכי פילאטיס לצד תוכניות ההכשרה השונות. בואו נתחיל.

 

לימודי הדרכת פילאטיס – מה צריך לדעת?

 

נתחיל מלכסות את כל השאלות הבוערות לגבי הלימודים. ובכן, על מנת להתקבל לקורס מדריכי פילאטיס משולב, עליכם להיות מעל גיל 17 ולעבור ראיון התאמה אישי בו תיבדק הזיקה שלכם לעולם הספורט ולעולם הפילאטיס בפרט. ישנם שלושה מסלולים עיקריים ללימודים פילאטיס – מזרן, מכשירים ופילאטיס משולב. במכללת Sports4All, תוכלו לשלב לימודים פרונטליים ואונליין כאחד, וללמוד במכוני כושר מובילים בכל רחבי הארץ. תוכנית הלימודים כוללת לימודי פיזיולוגיה, אנטומיה, קינזיולוגיה, רפרטואר תרגילים, היסטוריה של השיטה והוראת פילאטיס. בסוף הקורס, עליכם להשלים כ – 30 שעות סטאז'.

מה השכר של מדריכת פילאטיס?

מה השכר של מדריכת פילאטיס?

שאלה נוספת היא כמובן שאלת השכר, או יותר נכון מה השכר של מדריכת פילאטיס. ובכן, ישנם לא מעט גורמים אשר משפיעים על השכר של מדריכת פילאטיס – המיקום, סוג ההתמחות, הוותק והניסיון, וההכשרה וההשכלה אותה קיבלו המדריך או המדריכה. כך או כך, מדריכה ללא ניסיון תקבל כ – 70 עד 100 שקלים לשעה, ומדריכה עם ניסיון תקבל כ – 120 עד ל – 150 שקלים בשעה.

מכללת Sports4All

מכללת Sports4All שמה לעצמה למטרה להכשיר את הדור הבא של מדריכי ומאמני הכושר ומציעה עשרות קורים מגוונים בתחום הכושר והספורט.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם