fbpx

משכורת של מדריך פילאטיס

שיטת הפילאטיס, הינה שיטת אימון גוף – נפש אשר פותחה בשנות ה – 20 של המאה ה – 20 ע"י ג'וזף פילאטיס, פיזיותרפיסט גרמני – אמריקאי. עם השנים, הפכה השיטה לשיטה פופולרית ואהובה במיוחד בארץ ובעולם, שכן מדובר בשיטה שעובדת על חיזוק שרירי הליבה ושיפור היציבות, הגמישות והכוח. אחת הסיבות שהשיטה פופולרית כל כך, היא בגלל שהיא איננה שיטת אימון אינטנסיבית, ולכן היא יכולה להתאים לכל אדם, בכל גיל ובכל מצב גופני. ואם אתם שוקלים להפוך למדריכי פילאטיס, ככל הנראה עלתה לכם השאלה "מהי המשכורת של מדריך פילאטיס"? לכן, במיוחד בשבילכם הכנו את המאמר הבא, בו נסקור את המשכורת של מדריך פילאטיס, ונבין מהם הגורמים אשר משפיעים על טווח ההשתכרות של מדריך פילאטיס.

משכורת של מדריך פילאטיס

משכורת של מדריך פילאטיס – פירוט

כמה מרוויח מדריך פילאטיס? בואו נתחיל להבין מה הם הגורמים המשפיעים על משכורת של מדריך פילאטיס. ובכן, השכר של מדריך פילאטיס יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים מרכזיים – מיקום עבודתו (האם הוא עובד במקום בו יש ביקוש רב למדריכי פילאטיס? האם הוא עובד בסטודיו או במכון כושר?), ההשכלה וההכשרה אותה עבר, המומחיות שלו (האם מדובר במדריך פילאטיס מכשירים, מזרן או משולב?) וכמובן הניסיון של המדריך. כך או כך, מדריך ללא ניסיון ירוויח בין 70 לכ – 100 שקלים לשעה, בעוד מדריך עם ניסיון ירוויח כ – 120 ל – 150 שקלים בשעה.

ללמוד מהמומחים – Sports4All

כפי שכבר אמרנו, המשכורת של מדריך פילאטיס תלויה בכמה ובכמה גורמים, אבל בין הגורמים נמצא גם תהליך ההכשרה שלו והמוסד בו הוא למד. לכן, חשוב ללמוד במוסד מוכר ומוביל כמו מכללת SPorts4All, אחת המכללות המובילות בארץ להכשרת מדריכי פילאטיס. המכללה הוקמה ע"י גילי שדמות ואילן רוזנברג, רוכבי סוסים פעילים ומקצועיים.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם