fbpx

סוגי הרמת משקולות

יש כמה סוגי הרמת משקולות, עם מאפיינים שונים ומטרות אחרות. בחלק מהמקרים, הרמת משקולות מסוג מסוים יכולה להתאים יותר למי שעוסק בספורט באופן מקצועי, מגיע לתחרויות ומשקיע לא מעט זמן ומאמץ בשביל להצליח. מצד שני, יש גם סוגים של הרמת משקולות שנגישים יותר לקהל הרחב של המתאמנים, ומתאימים לכל מי שרוצה להתנסות בתחום, מבלי שנדרשת השקעה משמעותית מידי.

השוואה בין סוגי הרמת משקולות שונים

הרמת משקולות אולימפית

מכל סוגי הרמת משקולות שקיימים, הרמת משקולות אולימפית היא כנראה המוכרת ביותר. כדי להצליח בענף זה, צריך ליישם טכניקה מדויקת, בנוסף למהירות, כוח וגמישות. בהרבה מקרים, מי שעוסק בהרמת משקולות אולימפית, מטבע הדברים, שואף להתחרות באולימפיאדה.

סוגי הרמת משקולות
השתלמות הרמת משקולות אולימפית

במכללת Sports4all ניתן להגיע להשתלמות הרמת משקולות אולימפית, שתדון בהרחבה בנושא הזה. בהשתלמות ספורט לומדים ומתרגלים את העקרונות המרכזיים של הרמת משקולות אולימפית: Snatch, Clean & Jerk. המנחה בהשתלמות היא אוקסנה זולוטריוב, אשר מייצגת את ישראל גם באליפויות אירופה וגם באליפויות עולם.
פאוורליפטינג – Powerlifting
המטרה של פאוורליפטינג היא להרים את המשקל הגבוה ביותר שאפשר, במסגרת תרגילים מוגדרים מראש אשר דורשים כוח רב. סוג אימון כזה יכול להיות נפוץ גם בקרב מרימי משקולות מקצועיים שמגיעים לתחרויות, וגם בין כאלו שמרימים משקולות כתחביב.
פיתוח גוף – Bodybuilding
המטרה של בודיבילדרים היא לפתח גוף שנראה בצורה מסוימת. כדי להשיג את המטרה הזו, הם מרימים משקולות במשקלים גבוהים ובתרגילים ספציפיים. במקרים רבים, הם מכוונים לקבוצות שרירים מסוימות ולכן, מבצעים עם משקולות תרגילים שמתאימים לכך בדיוק.

אימונים פונקציונלים

אימונים פונקציונלים משלבים תרגילים שמחקים תנועות ומשימות שמוכרות לנו מחיי היום יום. כחלק מהתרגילים האלו, באימונים פונקציונלים יש גם היקף מסוים של הרמת משקולות.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם