fbpx

סילבוס קורס פילאטיס

היציאה לקורס הדרכת פילאטיס היא מסע מרגש לקראת הרחבת הידע והכישורים של הסטודנט אל עבר מדריך פילאטיס מוסמך.
סילבוס קורס מדריכי פילאטיס במרכז משמש כמפת דרכים, המנחה את הסטודנטים באמצעות תוכנית לימודים מקיפה המשלבת תכנים תיאורטיים והתנסות מעשית המפורטים בעזרת לוח שיעורים הכולל אפיון ברור של תכני הקורס, מטרות הלמידה וימי הלימוד.

החלק הראשון בסילבוס

בין אם אתה חובב כושר, איש מקצוע בתחום הבריאות או מדריך פילאטיס שאפתן, סילבוס של קורס פילאטיס אונליין מציע תובנות חשובות למה עליך לצפות במהלך קורס ההכשרה שלך.
בחלק ההתחלתי של הסילבוס ניתן לראות שיעורים העוסקים בעקרונות הבסיסיים של שיטת הפילאטיס, אנטומיית גוף האדם, היכרות עם מערכות הגוף, שרירי הליבה והייצוב ועוד תכנים המהווים את הבסיס לתרגול פילאטיס ונחשבים לחיוניים בהבנת הפילוסופיה מאחורי השיטה ויתרונותיה.

סילבוס קורס פילאטיס
החלק השני בסילבוס

המשך הסילבוס כולל היכרות עם רפרטואר תרגילים רחב, עבודה עם אביזרי עזר, לימוד טכניקות תנועתיות, תיקון לקויות, ליווי והדרכה בבניית מערכי שיעור בדרגות קושי שונות, עבודה עם יחידים, קבוצות ואוכלוסיות מיוחדות.
חלק זה של הסילבוס מבטיח גישה מתקדמת הנותנת מענה לרמות שונות של ניסיון וכושר.

עבודה עם אוכלוסיות מיוחדות ופתולוגיות

יתר על כן, הסילבוס עשוי לכלול מודולים בנושא מניעת פציעות, שיקום פציעות ואף מערכי שיעור המותאמים לעבודה עם פתולוגיות שונות.
הסטודנטים לומדים כיצד להתאים תרגילים לאנשים עם צרכים או תנאים ספציפיים, תוך הבטחת הכלה ובטיחות בהעברת האימונים העתידיים שלהם.

לסיכום, הסילבוס מספק מידע אודות תכני הקורס הנלמדים בקורס פילאטיס, הוא מפרט בנקודות כלליות על נושאי השיעור, מספר השיעור, התאריך ואף מציין סדנאות והרצאות שנחשבות כחלק מתכנית הלימודים.
טרם ההרשמה לקורס פילאטיס מכשירים, אנו ממליצים להתעמק בתכני הסילבוס, על מנת לבוא מוכנים ולדעת מה מצפה לכם בהמשך הדרך.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם