fbpx

סקירה כללית על קורסי פילאטיס מזרן בדרום

בין היתרונות המובהקים ביותר בקורס מדריכי פילאטיס מזרן בדרום, ניתן למצוא את העובדה שמדובר בקורס הדרכת פילאטיס מזרן אשר קרוב לבית. במכללת Sorts4All, אנחנו מציעים לכם מגוון רחב של קורסים שונים להדרכת ואימון מקצועות הכושר והספורט. השיעורים הפרונטליים, מתקיימים במכוני כושר ברחבי הארץ, כך שלא תצטרכו לנסוע שעות ארוכות ולהיתקע בפקקים על מנת ללמוד לדוגמה, הדרכת פילאטיס. בנוסף, המכללה מציעה שלושה מסלולי הדרכת פילאטיס – פילאטיס מזרן, פילאטיס מכשירים והדרכת פילאטיס משולב (מזרן+ מכשירים). כך שאם אתם מחפשים קורס מדריכי פילאטיס מזרן בדרום – במכללת Sports4All, יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם!

קורס מדריכי פילאטיס מזרן בדרום – יתרונות

אז אילו עוד יתרונות אנחנו מציעים לכם ללימודי מדריכי פילאטיס מזרן בדרום? ובכן, במכללת Sports4All, אנחנו מציעים לכם ללמוד קרוב לבית, לחסוך נסיעות ועלויות דלק, להימנע מפקקים ומעל הכל – שיעורים אשר מועברים באופן פרונטלי ואונליין בזום כאחד. למעשה, הקורסים שלנו מחולקים לכ – 16 שיעורים פרונטליים וכ – 7 שיעורים תיאורטיים ומדעיים אשר מועברים בזום. כך שתוכלו גם ללמוד מהנוחות של הבית. בנוסף, תלמדו בכמה ממכוני הכושר המובילים בארץ, ותוכלו להתחיל ליצור קשרי עבודה אשר ילוו אתכם גם לאחר הלימודים.

סקירה כללית על קורסי פילאטיס מזרן בדרום

תוכנית הלימודים של מכללת Sports4All

אז מה כוללת תוכנית הלימודים לקורס מדריכי פילאטיס מזרן בדרום? כפי שכבר אמרנו, התוכנית כוללת 16 מפגשים פרונטליים בהם תלמדו רפרטואר תרגילים ולימודי קינזיולוגיה, לצד 7 שיעורים מדעיים ותיאורטיים בהם תלמדו לימודי אנטומיה ולימודי פיזיולוגיה. בנוסף, תלמדו את עקרונות ויסודות השיטה, ההיסטוריה של שיטת הפילאטיס (שפותחה ע"י גוז'ף פילאטיס), וכמובן גם הוראת פילאטיס. לאחר הקורס, וכחלק מדרישות הקורס, עליכם להשלים גם כ – 30 שעות סטאז'.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם