fbpx

פילאטיס מזרון קורס

קורס הבסיס להכשרת מדריכי פילאטיס

פילאטיס מזרון נחשב לקורס פילאטיס בסיס בעולם הכשרות הפילאטיס, אליו נרשמים עשרות תלמידים מדי שנה, אז מיהו קהל היעד הרלוונטי? והאם צריך להגיע עם ניסיון קודם? כל זאת במאמר שלפניכם.

על השיטה

שיטת הפילאטיס משלבת בתוכה עקרונות משיטות האימון המערביות, כמו דינמיות ותנועתיות, יחד עם עקרונות משיטות אימון מזרחיות, כמו חיבור בין גוף ונפש, נשימות ועוד.
מטרות העל של הפילאטיס הן חיזוק השרירים, הארכת טווחי תנועה ועבודה על שרירי הליבה, בשונה משיטות אימון מסוימות העובדות על כל חלק בגוף בנפרד – בפילאטיס אנו מתמקדים בתהליך התנועה השלם המשלב עבודה של הגוף כולו.

קהל היעד לקורס פילאטיס מזרון

מדריכי כושר בעלי תעודה

פילאטיס נחשבת לשיטת אימון שיכולה להרחיב את מספר הלקוחות של מאמנ/ת כושר בעלי תעודה, החל מרפטואר התרגילים הרחב, רמות הקושי השונות והיכולת להתאים את האימון למגוון גילאים רחב, כולל אוכלוסיות מיוחדות.
כל אלו מושכים מאות מדריכי כושר מדי שנה להירשם לקורס מדריכי פילאטיס מזרן, החל ממדריכי חדר כושר, מדריכי יוגה, מדריכי ספינינג ועוד.

מורים לריקוד ותנועה

שיטת הפילאטיס בתחילת דרכה הייתה בעלת קשר ישיר לעולם הריקוד, היא שימשה לחיזוק והארכת טווח התנועה במפרקים השונים, שיקום פציעות ועוד.
עד היום, מורים רבים לריקוד בוחרים ללמוד הדרכת פילאטיס מזרן על מנת לחזק את תלמידיהם, לפתוח אפיקים ולהתנסנות במגוון רחב יותר של תרגילים ואמצעי עזר שיכולים לתרום רבות בתחום הריקוד.

קורס הכשרת מדריכי פילאטיס
מתאמני פילאטיס

מתאמני פילאטיס רבים מעוניינים לקחת את אהבתם לעבר השלב הבא – אם מדובר ברצון להפוך את התחביב למקצוע, או להרחיב את הידע האישי ורפרטואר התרגילים.

האם נדרש ניסיון קודם בכדי להירשם לקורס פילאטיס מזרון?

במכללת Sports4all תוכלו להירשם לקורס מדריכי פילאטיס אונליין ללא כל ניסיון קודם, אין צורך בתעודת הכשרה מסוימת.
הרצון הוא לאפשר לכל אדם לרכוש את מנעד הכלים המקצועיים והביטחון על מנת לצאת לדרך כמדריכ/ת פילאטיס מן המניין.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם