fbpx

פילאטיס שיקומי לימודים

מידע כללי על קורס פילאטיס שיקומי

קורס הפילאטיס השיקומי נועד עבור מדריכים ומטפלים המשתמשים בתרגילים על מנת לשקם את לקוחותיהם – החל מחיזוק והגמשה של שרירי הגוף ועד לשיפור איכות החיים.
לימודים של פילאטיס שיקומי מהווים כהרחבת הידע המקצועי ואפשרויות הטיפול עבור בוגרי ובוגרות הקורסים: מדריכי פילאטיס מזרן ומדריכי פילאטיס מכשירים.

אוכלוסיות מיוחדות ושיקום סב- אקוטי

קורס הפילאטיס השיקומי נועד בכדי לאפשר דרכי שיקום חדשות ויעילות עבור מגוון אוכלוסיות הסובלות מכאב ופתולוגיות שונות, במצב אקוטי וסב אקוטי. תרגילי השיקום מבוססים על מחקרים עדכניים מתחום האורתופדיה, אותם מחקרים פותחו על ידי פיזיותרפיסטים מקצועיים ומועברים בקורס לימודים של הפילאטיס השיקומי.

פילאטיס שיקומי לימודים

מטרות הקורס

  • הרחבת הידע המקצועי בתחומי הפיזיולוגיה, האנטומיה, הקינזיולוגיה והביומכניקה.
  • התאמת מטרות האימון על פי זיהוי ואבחון ליקויים (פציעות אורתופדיות, פגיעות נוירולוגיות, נשים בהיריון/לאחר לידה והגיל השלישי).
  • יישום הידע התיאורטי לכדי מעשי, היכרות עם מגוון רחב של מקרים מציאותיים ומציאת רצף התרגילים המתאים עבור כל מקרה.
  • זיהוי ותיקון של אסטרטגיות פיצוי.
  • היכרות בחשיבות הרבה של רצף התרגילים והתאמתם האישית לפי צרכי המתאמן/מטופל.
  • קבלת ארגז כלים רחב המכיל מגוון עשיר של תרגילי שיקום בדרגות קושי שונות.
תעודת הסמכה

לאחר ההשתתפות בכל חלקי קורס מדריכי פילאטיס מכשירים, יקבלו המוסמכים תעודה המציינת את סיום הקורס וקבלת ההכשרה: "פילאטיס מכשירים מתקדם – תומך שיקום".
משמעות התעודה היא לאפשר למדריכים המוסמכים לקבל לחזקתם מתאמנים אשר נמצאים בתהליך שיקום או כאלו הסובלים ממגבלה כרונית וצריכים שגרת אימונים מותאמת אישית.

חשוב לציין כי התעודה אינה מהווה הסמכה לאבחון, טיפול או פרסום המדריכ/ה כ"מומחה"

היכן ניתן ללמוד הדרכת פילאטיס שיקומי?

אחת המכללות המזוהות עם תחום ההכשרות בעולמות הספורט היא מכללת Sports4All, זוהי מכללה המחזיקה ברזומה עשיר של מאות מדריכים מוסמכים ופעילים בתחומי הפילאטיס, היוגה, הנינג'ה, חדרי הכושר וכמובן – הפילאטיס השיקומי.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם