fbpx

קורסים להכשרת מדריכות ומדריכי פילאטיס

קורס מדריכי פילאטיס למבוגרים באשקלון של מכללת Sports4All, הינו קורס מקיף ועשיר בידע, כלים ותרגילים. הקורס, נועד להכשיר את הדור הבא של מדריכי הפילאטיס באשקלון ובסביבה. לקורס שלושה מסלולים עיקריים – קורס פילאטיס מזרן, אשר עוסק בהכשרת מדריכי פילאטיס מזרן תוך שימוש באביזרים, קורס פילאטיס מכשירים, אשר עוסק בהכשרת מדריכי שיטת פילאטיס המשתמשת במכשירים הייעודים לכך וקורס משולב מכשירים + מזרן. כלל המסלולים בקורס מדריכי פילאטיס באשקלון יכשירו אתכם ויסמיכו אתכם למדריכי פילאטיס מקצועיים ומיומנים. על מנת להתקבל לקורס מדריכי פילאטיס באשקלון, עליכם להיות מעל גיל 17 ולעבור ראיון התאמה אישית עם אחד ממנחי הקורס המיועד.

קורסים להכשרת מדריכות ומדריכי פילאטיס

קורס מדריכי פילאטיס באשקלון – משך הקורס

כלל הקורסים הנלמדים במכללת Sports4All כוללים לימודים פרונטליים אשר מתקיימים במכוני הכושר המובילים ברחבי הארץ (כך שתוכלו ללמוד קרוב לבית) ולימודים תיאורטיים המתקיימים אונליין בזום. קורס מדריכי פילאטיס מומלץ באשקלון, כולל 16 מפגשים פרונטליים (60 שעות) ו – 7 מפגשים מדעיים – תיאורטיים (35 שעות) המתקיימים בזום. תוכנית הלימודים הינה מקיפה וכוללת בין היתר לימודי קיזניולגיה, לימודי אנטומיה, לימודי פיזיולוגיה, רפרטואר תרגילים, יסודות שיטת הפילאטיס והיסטוריה של השיטה, וכמובן הוראת פילאטיס. במכללת Sports4All, אנחנו גם דורשים מתלמידנו לבצע 30 שעות סטאז' על מנת להשלים את קורס הדרכת הפילאטיס בהצלחה.כ לל הקורסים מועברים על ידי מיטב המנחים והמדריכים הקיימים כיום ביותר.

מכללת Sports4All

מכללת Sports4All הינה אחת המכללות המובילות בישראל ללימודי כושר וספורט. המכללה הוקמה על ידי גילי שדמות ואילן רוזנברג, רוכבי סוסים פעילים ומקצועיים, ומציעה כיום עשרות קורסים ומסלולים שונים הנוגעים לכושר ואימון. מטרת המכללה היא להכשיר את הדור הבא של מדריכי ומאמני הכושר בישראל, אשר ייעוררו השראה במתאמנים בכל גיל ובכל מצב גופני.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם