fbpx

קורסים מדריך פילאטיס

מכללת Sports4all נחשבת לאחת ממכללות הספורט המובילות בארץ להכשרת מדריכי פילאטיס, במכללה תוכלו למצוא מגוון קורסים מדריך פילאטיס.
אנו מתחזקים מספר סניפים ברחבי הארץ, כאשר כל אחד מהם מאובזר בציוד הפילאטיס המתקדם ביותר.
מסלולי הלימודים שלנו מבוססים על שיטת הלימודים ההיברידית – המשלבת באופן מושלם לימודי זום עם התנסות פרקטית.

איך אוכל ללמוד הדרכת פילאטיס דרך הזום?

שאלה מצוינת, מכיוון שהדרכת ספורט, בדגש על הדרכת פילאטיס מחייבת קשר אישי ופיזי בין המאמן למתאמן, כמו כן גם התנסות מעשית בתרגילים השונים, שיטות האימון השונות והעברת מערכי השיעור – למגוון האנשים באוכלוסיה.
לכן, מכללת Sports4all מאפשרת ללמד את מרבית החומר העיוני בשיעורי זום בקבוצות קטנות, אשר מוקלטים בזמן אמת ומאפשרים לכל תלמיד לחזור על החומר בכל שעה ומכל מקום שירצה.
את החלק המעשי, כמובן עושים פנים אל פנים – כאשר הוא כולל בניית מערכי אימון, היכרות עם הטכניקות השונות, תיקון לקויות, העברת אימונים ליחידים וקבוצות, צפייה בשיעורים וסטאז'.
מדובר בשיטה ייחודית של מכללת Sports4all אשר מוכיחה עצמה כיעילה במיוחד, המאפשרת לאנשים רבים לרכוש מקצוע פרקטי, תוך כדי ניהול שגרת חיים עמוסה ומחייבת.

קורסים מדריך פילאטיס
אילו קורסים להדרכת פילאטיס ניתן ללמוד במכללת Sports4all?

קורס מדריכי פילאטיס מזרן

קורס הבסיס בעולמות ההכשרה של מדריכי פילאטיס, מדובר בקורס מדריכי פילאטיס מזרן הנמשך כ-16 שבועות (עם יום לימודים אחד בשבוע).
הקורס מקנה למדריכ/ה שעברו את הקורס וקיבלו את ההסמכה – לעבוד כמדריכים שכירים המעבירים שיעורי פילאטיס מזרן בקבוצות או יחידים (בחדרי כושר, בסטודיואים לפילאטיס וכו'), או לעבוד כמדריכים עצמאיים בסטודיו, בפארק, או בכל מקום בו תבחרו.

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים

קורס זה מחייב אתכם להיות בעלי הסמכה של מדריכי פילאטיס מזרן במעמד ההרשמה לקורס, מדובר בקורס מדריכי פילאטיס מומלץ, מקצועי אשר יסמיך אתכם להעביר אימונים המשלבים בתוכם את כל מכשירי הפילאטיס האהובים ביותר.
הקורס נמשך כ-15 שבועות, במהלכם מתקיים יום לימודים אחד בשבוע.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם