fbpx

קורסים פילאטיס שיקומי

אימוני הפילאטיס אומצו על ידי פיזיותרפיסטים רבים, תרגילי הפילאטיס קיבלו אופי שיקומי תודות לעבודה הרבה על שרירי הגוף השונים בעזרת אביזרים ותרגילים ברמות התנגדות/קושי שונות.
קורס פילאטיס שיקומי מותאם עבור מדריכי פילאטיס המעוניינים להשתלב בתהליכים שיקומיים של מגוון אוכלוסיות (ספורטאים, פתולוגיות שונות, שיקום פציעות ועוד), וגם עבור פיזיותרפיסטים המעוניינים להרחיב את דרכי הטיפול שלהם.

במה שונה הפילאטיס השיקומי מאימון פילאטיס רגיל?

אימון הפילאטיס מפתח את שרירי הליבה, הגב, האגן והידיים.
התרגילים מתבצעים באמצעות מודעות ותרגול הנשימות, שליטה על תנועות הגוף וריכוז מקסימלי, כל אלו תורמים רבות לביצוע התרגילים בצורה מבוקרת והגעה לתוצאות מרשימות.
הפילאטיס השיקומי מתמקד בטיפול במתאמן הספציפי בהתאם לסוג הפציעה שלו, התרגילים נבנים בצורה מותאמת אישית בכדי לעבוד ולחזק את השרירים הרלוונטיים ואת סביבתם, על מנת להוריד עומס מהמפרקים באזור הפציעה ולאפשר למקום להתאחות, להתחזק ולעלות טונוס שריר.

קורסים פילאטיס שיקומי
קורסים פילאטיס שיקומי

למה פיזיותרפיסטים בוחרים להירשם לקורס פילאטיס שיקומי?

פיזיותרפיסטים רבים נרשמים לקרס מדריכי פילאטיס מומלץ תודות לעובדה שהם יוצאים עם רפרטואר תרגילים עצום, הכולל מגוון אביזרים שונים והעבודה ניכרת על הגוף ללא סיכון של פציעה מעבודה עם משקלים.
ניתן לראות שפיזיותרפיסטים מוצאים כי אביזרי הפילאטיס מאפשרים להם מגוון רב יותר של אפשרויות מאשר מכשירים שיקום ספציפיים שנבנו עבור מטרה אחת, למען ההמחשה – ניתן לייצר קרוב לאלף תרגילי שיקום שונים בעזרת מיטת הרפורמר בלבד.

אילו יתרונות יש לפילאטיס השיקומי בקרב אוכלוסיות מיוחדות?

הפילאטיס השיקומי פונה רבות לעבודה עם אנשים הסובלים מבעיות נוירולוגיות שונות, כמו לדוגמה: טרשת נפוצה, פרקינסון ועוד.
השימוש של השליטה בשריר ובתנועה בעזרת המחשבה, הצורך בדיוק ובקרה מאפשר להם גם לחזק את הגוף וגם את המחשבה והשליטה.
מטופלים מסוג זה נדרשים לאימוני פילאטיס שיקומי עם תרגילים בעלי חזרות מרובות, אך בו-בזמן הם צריכים להימנע מהתשה או חימום הגוף, הפילאטיס מאפשר להם לבצע מגוון גדול של תבניות תנועה מבלי להגיע לתוצאה זו.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם