fbpx

קורס הרמת משקולות

קורס הרמת משקולות יכול לעזור לכם לשפר את הטכניקה שלכם. בקורס לומדים על נושאים מגוונים שמבוססים על שילוב של לימודים עיוניים עם מעשיים. בהמשך, לאחר שלומדים את התיאוריה ומתרגלים בפועל, קורס איכותי צריך לכלול גם התנסות פרקטית שתהווה סוג של סטאז' ותאפשר לכם להתנסות שוב ושוב בכל מה שלמדתם.

חומר לימוד בקורס הרמת משקולות

בחלק העיוני של קורס הרמת משקולות, לומדים על הדרכה של קבוצות אוכלוסיה שונות (הרי לא נלמד ילדים באותו אופן שמלמדים מבוגרים או בני נוער). כמו כן, כחלק מקורס מדריכי חדר כושר אונליין נרכשות מיומנויות של הפעלת קבוצת מתאמנים, מה שלא תמיד בא לכל המדריכים באופן טבעי ולכן חשוב להכיר טכניקות ולתרגל אותן.

כמו כן, בחלק העיוני לומדים על טכניקות נכונות להרמת משקולות, נזקים אפשריים ופציעות ספורט נפוצות, איך לבנות אימון נכון ועוד. בפן המעשי, כוללים רוב הקורסים התייחסות לתכנון אימון, תרגול הטכניקות שנלמדו, הגשת עזרה ראשונה במידת הצורך ועוד.

קורס הרמת משקולות
לימודי קורס הרמת משקולות אונליין

מאז תקופת הקורונה שהכירה לכולנו את עולם הלימודים המקוונים, רבים לא מוכנים לוותר על הנוחות הזו, ובצדק. אחרי הכל, אם כל מה שנדרש בחלק העיוני זה לשבת ולהקשיב – אין סיבה לא לעשות את זה דרך המחשב.

אם אתם מעדיפים להימנע מנסיעה ארוכה וחיפוש חניה (או התמודדות עם תחבורה ציבורית אם אתם לא ניידים) – חפשו קורס מדריכי הרמת משקולות שמאפשר למידה מרחוק. אם אתם מוטרדים מהפן החברתי, אל תהיו. בכל מקרה, מעבר לפרק העיוני, קורס הרמת משקולות מחייב גם השלמה של חלק מעשי שיכול להתקיים רק באופן פרונטלי. לכן, בכל מקרה יצא לכם להיפגש אישית עם תלמידים אחרים בקורס.

במכללת Sports4all אפשר להירשם למגוון רחב של קורסים מקצועיים והשתלמויות מעשירות – שהחלק העיוני בכולן מתקיים באופן מקוון.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם