fbpx

קורס מאמן כושר אישי

הבהרה: ניתן להנפיק תעודת מאמן כושר אישי, למי שעושה קורס ODF (מדריך כושר במרחב פתוח Outdoor), ולכך מתייחס מאמר זה.
קורס מדריך חדר כושר אישי מתאים לבעלי רקע מקצועי קודם בעולם הספורט שרוצים לעבור הכשרה נוספת ולהרחיב את אפשרויות התעסוקה שלהם. אם אתם מדריכי כושר, מאמני סטודיו, מורים לחינוך גופני או עוסקים בתחום הספורט בדרך אחרת – הקורס הזה יכול להיות הזדמנות מצוינת עבורכם.

למי מתאים ללמוד בקורס מאמן כושר אישי?

קורס מאמני כושר מזורז נחשב לקורס מתקדם ברוב מוסדות הלימוד, ולכן הוא לא מתאים לחסרי ניסיון בתחום. כדי להתקבל, תצטרכו להציג תעודת הסמכה או להסביר על הניסיון התעסוקתי שיש לכם במקצוע. בנוסף, סביר להניח שתתבקשו להציג אישור רפואי על כך שאתם בריאים וכשירים לעבור את הקורס.

מעבר לפרטים הטכניים האלו, השאלה האם קורס כזה יתאים לכם – היא שאלה די אישית. תשאלו את עצמכם מהן השאיפות המקצועיות שלכם, והאם הקורס יעזור לכם להשיג אותן. לדוגמה, אם אתם עובדים כמאמנים בחדר כושר ורוצים ללמוד איך לעבוד עם לקוחות פרטיים בתור מאמני כושר עצמאיים, הקורס יכול להתאים לכם מאוד.

קורס מאמן כושר אישי
מה לומדים בקורס מאמן כושר אישי?

תוכנית הלימוד בקורס אימון כושר כוללת ידע תיאורטי ופרקטי מקיף בתחומי האימון האישי והפונקציונלי, שימוש באביזרי ספורט ליצירת אימון אפקטיבי, בניית אימונים אישי עבור אוכלוסיות מיוחדות, אימון שיקומי, מתן עזרה ראשונה ועוד.

מבנה הקורס

בדרך כלל, קורס זה נמשך 60-100 שעות לימוד במהלך 2-6 חודשים. ישנם קורסים שמחייבים את הסטודנטים להגיע פיזית להרצאות והתנסויות פרקטיות, ואחרים שמאפשרים ללמוד חלק מתכני הקורס אונליין.

במכללת sports4all כל הלימודים העיוניים מתקיימים במתכונת מקוונת, מה שמאפשר לסטודנטים שלנו ללמוד מאיפה שנוח להם. הלימודים המעשיים חייבים להתקיים באופן פרונטלי ובכל זאת, חשוב לנו לשמור על הנוחות של הסטודנטים. לכן, הלימודים מתקיימים במרכזי כושר בערים ויישובים רבים ברחבי הארץ, מה שהופך את ההגעה ללימודים לקלה יותר.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם