fbpx

קורס מאמני כושר ותזונה

אורח חיים בריא מושפע משילוב של פעילות גופנית נכונה ותזונה בריאה. לכן, קורס מדריכי חדר כושר ותזונה עוסק בשני הנושאים החשובים האלו ומעניק למאמני כושר את כל הכלים הדרושים כדי לתת ייעוץ מקצועי ומדויק ללקוחותיהם.

מה לומדים בקורס מאמני כושר ותזונה?

בתחום הכושר הגופני, בקורס מאמני כושר אונליין לומדים על שיטות אימון שיכולות להתאים למטרות שונות, מתנסים בבניית תוכנית אימונים עבור סוגי מתאמנים שונים, מכירים תרגילי אימון פונקציונלי וכמובן מקבלים הכשרה בתחום העזרה הראשונה.

בחלק של הקורס שעוסק בתזונה, המשתתפים לומדים על תזונת ספורט נכונה, יסודות האנטומיה ופיזיולוגיה של גוף האדם, איך עובדת מערכת העיכול וחילוף החומרים בגוף, על ויטמינים, מינרלים, תוספי מזון ועוד נושאים רבים.

אם אתם מאמני כושר שמחפשים הזדמנות להרחיב את האופקים המקצועיים שלכם, הגעתם למקום הנכון. אנחנו ב- Sports4all מזמינים אתכם להצטרף לאחד ממסלולי ההכשרה המגוונים שלנו וליהנות מחוויית לימוד איכותית ויעילה.

קורס מאמני כושר ותזונה
תנאי קבלה לקורס מאמני כושר ותזונה

בדומה לכל תחום לימודי אחר, תנאי הקבלה שתצטרכו לעמוד בהם כשאתם רוצים להתקבל לקורס תלויה מאוד במוסד הלימוד אליו אתם רוצים להירשם. בחלק מהמקרים, יצפו מכם להיות בעלי קשר לעולם הספורט באופן מקצועי, לדוגמה מאמני כושר או מורים לחינוך גופני בבית ספר. כמו כן, יש מוסדות לימוד שידרשו 12 שנות לימוד ובגרות מלאה. יותר מזה, חלק מהמקומות יבקשו מכם להגיע לראיון אישי כדי לקבוע סופית אם אתם מתאימים.

עבודה אחרי הקורס

אחרי שתסיימו בהצלחה קורס מאמני כושר ותזונה, אתם יכולים למצוא עבודה בתור שכירים או עצמאיים. כשכירים, יש לכם אפשרות לעבוד כמדריכים בחדרי כושר, מאמנים בסטודיו, מאמני כושר בקבוצות ספורט וכדומה. מעבר לזה, אתם תמיד יכולים לעבוד גם כמאמני כושר עצמאיים, להתנהל מול לקוחות פרטיים ולבנות את העסק שלכם.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם