fbpx

קורס מאמני קרוספיט

גולשים יקרים – כיום איננו מעבירים קורס מאמני קרוספיט. נכון להיום, אנחנו מעבירים קורסי הדרכת פילאטיס בלבד

קורס מאמני קרוספיט, בקיצור באנגלית CF, מתאים למי שרוצה ללמוד איך להעביר אימוני קרוספיט לקהל הרחב, בתור שכיר או כעצמאי. בגלל שמדובר באחת משיטות האימון הפופולריות ביותר בשנים האחרונות, הדרישה למדריכים מקצועיים בתחום נמצאת תמיד במגמת עלייה.

מה זה קרוספיט?

קרוספיט הוא סוג של אימון שנחשב פונקציונאלי, כלומר, עושים בו תנועות שאנחנו מבצעים בחיי היום יום במטרה לשמור על כושר ולשרוף קלוריות. מדובר בשיטה שכוללת תרגילים שמשפרים גמישות, תרגילי כוח כמו הרמת משקולות, תרגילי זריזות וכדומה. בין היתר, התרגילים שמבצעים בקרוספיט הם שכיבות סמיכה, תרגילי מתח ועוד.

מה לומדים בקורס מאמני קרוספיט?

בקורס מאמני קרוספיט לומדים על אימוני קרוספיט שמתאימים לקבוצות אוכלוסיה שונות (נשים בהריון, אנשים מבוגרים, ילדים ועוד). מתחלים מהתנועות הבסיסיות שחייבים להכיר בשביל להעביר אימוני קרוספיט, ומשם מתפתחים לנושאים נוספים. רוב הקורסים בנושא כוללים תכנים שימושיים שכל מאמן חייב להכיר, כמו איך לבנות תוכנית אימונים בהתאמה אישית עבור כל סוג של מתאמן, איך להעביר אימון אפקטיבי, איך לייעץ לגבי תזונה וכדומה. במהלך קורס מדריכי חדר כושר, התלמידים נחשפים למאמנים מנוסים בתחום הקרוספיט ויכולים ללמוד מהניסיון והטכניקות שלהם, מה שעוזר לשפר את היכולות וההיכרות עם התחום.

קורס מאמני קרוספיט
הכשרה של ארגון הקרוספיט העולמי

ישנה הכשרה של ארגון הקרוספיט העולמי שניתן להשלים בתוך ימים בודדים. בסוף ההכשרה, צריך לעבור בהצלחה מבחן רשמי של הארגון. המבחן מורכב מ- 50 שאלות ולמרות השם המאיים, אל תדאגו. כחלק מההכשרה מקבלים חוברת הדרכה בעזרתה אפשר להתכונן למבחן.

אם אתם מתעניינים בהכשרות בתחום הספורט, אנחנו מזמינים אתכם לעיין ברשימת הקורסים וההשתלמויות שיש במכללת Sports4all. אצלנו, ניתן לקבל חוויית לימוד ייחודית, איכותית ומאתגרת, שתעזור לכם לעשות את הצעדים הראשונים בקריירה ארוכת שנים בעולם הספורט.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם