fbpx

קורס מאמני Outdoor ופונקציונלי

נפתחה ההרשמה !

קורס רחב היקף המכיל את כל מה שמאמנ/ת צריכים כדי לאמן בקבוצה או יחיד במרכז ספורט או במרחב הפתוח.

עקרון האימון הפונקציונלי מתמקד בעיקר סביב שיפור היכולות הגופניות הרלוונטיות לחיי היום יום בהיבט התנועתי והפזיולוגי: כוח, סיבולת, גמישות, טווח תנועה, שיווי משקל וקואורדינציה הם מרכיבי הכושר המרכזיים בתורת האימון ועל בסיסים יילמד הקורס . בקורס נלמד מה הן התנועות הבסיס שעליהן בנוי עולם הכושר והתנועה, נלמד שימוש במגוון של אביזרים כמו: מוטות ומשקולות/ קטלבלס/ רצועות התנגדות/ גומיות התנגדות/ תרגילי משקל גוף ועוד. נבין איך להתאים כל תרגיל וכלי אימון באופן שיתאים ספציפית לסוג המתאמנים שלכם, נלמד את עקרונות בניית תכנית אימון קבוצתית ואישית ואיך להתאים את האימון שלכם כך שיתאים לכל מקום בחוץ או בפנים.

המקצועיות ללא פשרות, רמת הדיוק הגישה המתאימה לכל סטודנט וכמובן אנשי המקצוע הo שמייחדים את קורס פונקציונלי outdoor במכללת Sports4all

למי מתאים הקורס?
כל מי שרוצה להתחיל לעסוק באימון כושר בקבוצות/יחידים בסטודיו או במרחב הפתוח או למאמנים שרוצים לרכוש כלים וידע חדשים ולחדד את יכולות האימון שלהם.

לימודים ענפיים + קיניזיולוגיה
פרונטלי

60 שעות
14 מפגשים
פירוט המפגשים:
-מבוא + עקרונות-תבניות תנועה/תרגילי בסיס + תרגול
-תבניות תנועה/תרגילי בסיס + תרגול
-תבניות תנועה/תרגילי בסיס + תרגול
-לימוד שיטות האימון (AMRAP / תחנות / TABATA / HIIT) + בניית אימון
-אימון Outdoor + משקל גוף/מוביליטי
-קינזיולוגיה 1
-קינזיולוגיה 2
-קינזיולוגיה 3
-קינזיולוגיה 4
-הכרות עם מגוון אביזרי אימון: מוטות / קטלבל / גומיות / רצועות התנגדות ועוד.
-בניית תכנית אימון אישית/ קבוצתית + מרכיבי המאמן
-אימונים לגיל ה-3
-מבחן מעשי+סיכום

לימודים מדעיים:
45 שעות - 9 מפגשים בזום
20 שעות - 4 מפגשים פרונטלי
פירוט המפגשים:
אנטומיה 25 שעות
-מבוא: סוגי תאים, מרכיבי תא, סוגי רקמות. מערכת השלד: עצמות, סחוס, גידים רצועות.
-מערכת שלד: עצמות ומפרקים.
-שרירים פלג גוף עליון.
-שרירים פלג גוף תחתון
-מערכת העצבים, מערכת הלב וכלי הדם, מערכת ההובלה והנשימה.
קינזיולוגיה 20 שעות(חלק מה מעשי)
-היבטים גרמיים בתנועה: מערכות תנועה, מישורי תנועה, סוגי שרשראות, מנופים
-היבטים עצביים בתנועה: יחידה מוטורית, סוגי יחידות מוטוריות, ומאכנו רצפטורים; היבטים שריריים בתנועה: מבנה שריר, סוגי שריר, סוגי כיווץ והיחס לפיתוח כוח, תפקידי שריר, עקומות אורך מתח, אי-ספיקות לב
-ניתוח תנועה פלג גוף עליון וגפיים
-ניתוח תנועה פלג גוף תחתון.
פיזיולוגיה וכושר גופני 10 שעות
-הגדרת אימון: מודל פיצוי היסף ועקרונות האימון.
-הומאוסטאזיס, מטבוליזם אנאירובי ואירובי והקשרו למאמץ.
תורת האימון 10 שעות
2 מפגשים

סה״כ 65 שעות מדעים 45 בזום ו 20 שעות פרונטלי ( קינזיולוגיה)

מגיל 17 כולל ראיון אישי.

16 שבועות

שמעתם את המושג "אימון פונקציונלי" אבל לא יצא לכם להתנסות? היום סוג האימון הוא דיי פופולרי במכונים השונים מהסיבה הפשוטה: הוא משלב שיטות מגוונות מעולמות הספורט השונים, כמו: פילאטיס שעובדים המון על שרירי הליבה, עבודה על יציבות, אורך ומתיחות. אימוני כוח – שעובדים ברובם עם משקלים, רצועות TRX שעוזרות למתאמן לעבוד עם כוח הגוף שלו ועוד רבים אחרים. אם התחום מעניין אתכם ואתם רוצים ללמוד עליו יותר ואף להפוך אותו ביום מין הימים למקצוע – קורס אימון פונקציונלי יכול להתאים לכם. גם אם אין לכם רקע קודם, גם אם רק התעניינתם בו לאחרונה כי בדקתם על האימונים השונים – מומלץ לכם להכיר יותר, להתחיל ולהתמקצע. Sports4all היא המכללה המקצועית להכשרת גברים ונשים שמעוניינים ללמוד קורסים שונים, בניהם, גם אימון פונקציונלי. הגיע הזמן להגשים את החלום ולהתרשם ממסלול הלימודים שהם מציעים לכם.

 

קורס אימון פונקציונלי נותן לכם המון, הוא ישפר לכם את רמת החיים ויקדם אתכם לעבר קריירה חדשה. אבל לא רק, בקורס תלמדו על התרגילים השונים, איך אפשר לשלב בין סגנונות אימונים רבים לתוך אימון אחד ולתת כל כך הרבה דברים טובים למתאמנים שלכם, למשל: שיפור היציבה, עבודה על שרירי הליבה, חיזוק שווי המשקל ועוד. נוסף על העבודה על השרירים השונים, הגוף יתחיל להתעצב, להתחטב ולהתמלא באנרגיות חיוביות, כך שזה מה שיגרום לכם להמשיך ולהתמיד בקורס ובכל הכוח.

רוצים להתפתח? תעשו צעד

כל מי שאוהב להתאמן, ללמוד ולהתמקצע בכל פעם קצת בתחום הספורט, ימשיך וילמד. אך יש אנשים שהם ממש בתחילת דרכם, שמנסים עוד למצוא את הדרך ומתלבטים – אל תתלבטו. בדיוק בשלב הזה כדאי להתחיל וללמוד קורס אימון פונקציונלי, ולהרחיב את הידע שלכם כמה שאפשר. ככל שתהיו בעלי ידע רב בשלבים המוקדמים יותר של הדרך, כך תוכלו להציע המון אפשרויות למתאמנים שלכם ותצליחו גם לשפר את המיומנויות שלכם בכל פעם קצת.

לסיכום, Sports4all היא מכללה מקצועית בעלת ניסיון בהכשרה והסמכה של נשים וגברים בתחומי הספורט. היא מציעה קורסים רבים, בניהם, אימון פונקציונאלי למאמנים ולאנשים שמעוניינים להתמקצע בתחום חדש.

 

קורס מדריכי אימון פונקציונלי

אימון פונקציונלי הוא שונה משאר האימונים שאתם בוודאי מכירים, כמו אימון כוח, פילאטיס, TRX ונוספים, מדובר באימון שמפעיל את כל שרירי הגוף ומאפשר לכם תנועה מקסימלית – מה שבדרך כלל מוביל להוצאה קלורית גבוהה. כלומר, הוא תורם בירידה במשקל יותר מאשר מבצעים אימון נפרד של פלג הגוף העליון, התחתון והגב. ברגע שמבצעים אימון כולל של כל הגוף, מצליחים להגיע לרמה מסוימת של שריפת קלוריות וחיטוב – וזה כל מה שצריך מתאמן ומאמן בסוג האימון הזה. אם אתם מאמנים או מתאמנים שמרגישים שיש לכם את הרצון להוסיף מקצוע חדש, פופולרי ומעניין לחייכם – מומלץ לבדוק על קורס מדריכי אימון פונקציונלי. היום קיימות מכללות רבות שמציעות קורסים מהסוג הזה, כל הנותר לכם הוא לברר ולהירשם. Sports4all היא אחת מבין המכללות המומלצות ביותר להכשרת נשים וגברים, מאמנים או מאמנות שמעוניינות להוסיף כלי נוסף לארגז הכלים שלהם. אך לא רק, הקורס שהם מציעים מתאים לאנשים נוספים שמתאמנים ויש להם מוטיבציה להעביר את הידע הלאה.

מה המחיר של קורס מדריכי אימון פונקציונלי?

קורס מדריכי אימון פונקציונלי אורך בדרך כלל מספר שבועות, כך שהחלק הראשון הוא חלק עיוני והחלק השני הוא מעשי. בכל השלבים יש מבחנים, עבודות והגשות ובנוסף להם, יש לווי צמוד של אנשי מקצוע שמוודאים שהבנתם את החומר ומכוונים אתכם במידת הצורך לעוד ידע כדי שתהפכו למומחים בתחום. מסלול הלימוד בין מכללה למכללה משתנה ואיתו גם המחיר. חשוב מאוד בטרם ההרשמה לבדוק מה אתם מקבלים בתמורה ובהתאם לבדוק את המחיר. רצוי לעשות השוואות, לבחון מה נותנים במקומות השונים ולהחליט. אבל מה שבטוח, המחיר הוא לא אחיד ותוכלו למצוא סוגי מחירים שונים בהתאם לתכנית הלימוד שניתנת.

חשוב לבדוק המלצות

עד חלק מאוד רלוונטי לפני הרשמה לקורס מדריכי אימון פונקציונלי – הוא לבדוק המלצות על המכללה שבדקתם עלייה והתרשמתם ממנה. ניתן לבדוק באתר הראשי שלהם, ברשתות החברתיות ובגוגל ולשים לב האם הרושם שקיבלתם הוא תואם לביקורות. ככל שהביקורות יהיו יותר חיוביות, כך תרגישו שקיבלתם את ההחלטה הנכונה.

Sports4all – המכללה הוותיקה להסמכת מדריכים ומאמנים בספורט מציעה לכם מגוון קורסים ללמידה, מקורס חדר עושר ועד לקורס אימון פונקציונלי למדריכים. אם אתם רוצים להגיע לרמת הכשרה גבוהה – זה המקום בשבילכם.

 

אתם מסוג האנשים שאוהבים לצאת לריצת בוקר או לאימון לילה במתקני הספורט הציבוריים? היום יש כל כך הרבה אפיקי ספורט שניתן להשתמש בהן, הן בפארקים והן בחדרי הכושר. אם אתם מתאמנים כבר דיי הרבה זמן לבד ובעצמכם ויש לכם את המוטיבציה להתפתח, ללמוד, להעשיר את הידע שלכם ולהיות טובים יותר – היום יש קורס מדריכי כושר outdoor שמתאים בדיוק עבור אנשים שהתחילו את דרכם באימונים בחוץ ומעוניינים להעביר את הרצון והמוטיבציה שלהם הלאה, לאוכלוסייה נוספת שרק צריכה הכוונה מקצועית. אף פעם לא מאוחר להתחיל ולהתמקצע, אתם יכולים להתחיל כבר עכשיו. Sports4all היא מבין המכללות הנחשבות והמוכרות בהכשרת מאמנים ומאמנות בתחום הספורט ומלמדת אתכם הרבה מעבר לידע עיוני חשוב, היא משקיעה בפרקטיקה, בעבודה בשטח ועוזרת לכם להגיע הרבה יותר מנוסים.

קורס מדריכי כושר outdoor בסביבה הטבעית

רוב המאמנים אוהבים לאמן בחדרי הכושר, שם יש להם את כל הכלים והמכשור המקצועי שהם רגילים להשתמש בו. אך מאמנים ומאמנות שלמדו קורס מדריכי כושר outdoor יודעים לאמן בכל מקום, גם בחדרי הכושר השונים אך גם בשטח. הם מאלתרים עם הסביבה הטבעית אימונים שונים, כמו: אימון פונקציונאלי, מדרגות, מהמורות, ריצה, הליכה, עליות וירידות, עבודה על שווי המשקל ושרירי הליבה במקומות שלעולם לא חשבתם עליהם. עבודת האימון היא שונה ומאפשרת למתאמן להסתגל למצבי אימון שונים בשטח, להתחזק ולהיות חלופה מצוינת לאימונים בחדרי הכושר.

יתרונות באימונים outdoor

יש מגוון יתרונות כאשר מתאמנים ומאמנים מחליטים להתאמן מחוץ לחדרי הכושר, למשל: האימונים יותר זולים למתאמן ולמאמן – יש סביבת אימון קיימת, מרווחת, נוחה וחופשית לשימוש. בלי צורך להשכיר מקום ייעודי, אלא רק להגיע עם הציוד ולהתחיל לעבוד. בנוסף, יש כל כך הרבה אזורי אימון שאפשר להשתמש בהם, כמו: ספסלים שנחשבים לכלי עזר אידאלי לאימון, עלייה וירדה במדרגות ועוד. כדי שכל מאמן יוכל להעביר אימון מהסוג הזה בצורה מקצועית ואמינה, הוא צריך ללמוד קורס מדריכי כושר outdoor ולאחריו יהיה לו המון כלים להתחיל לעבוד. לסיכום, Sports4all היא מכללה מקצועית וותיקה ומנוסה להכשרת מדריכי כושר שמעוניינים ללמוד קורס outdoor ולהרחיב את הידע שלהם.

sports4all - לימודי תזונאית

רכזת הקורס: אלה בן

מנחים:

Go strong
קרית טבעון

גיל ימיני

sports4all - קורס מאמני כושר אישיים

קרוספיט
הקריות

אנטון קדיק

sports4all - לימודי מדריך כושר

סטודיו Funcit
באר שבע

רונן זינר

sports4all - קורס מאמני חדר כושר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם