fbpx

קורס מאמנת פילאטיס

קורס מאמנת פילאטיס מזרן הינו אחד מקורסים פילאטיס שיקומי הדגל במכללת Sports4all, במהלכו יקנו לכן את כל הכלים המקצועיים שדרושים לכן על מנת לצאת לדרך עצמאית משלכן.

ביטוח לאחר קורס מאמנת פילאטיס

לאחר שתסיימו את כל מחויבויות בקורס מדריכי פילאטיס מכשירים ותקבלו את תעודת ההכשרה, תוכלו להשתלב כמאמנות פילאטיס בסטודיואים השונים, או כעצמאיות עם עסק משלכן.
גם בתור שכירות וגם בתור עצמאיות תצטרכו לבטח את עצמכן בביטוח למאמני פילאטיס, הניתן לעשות ביתר קלות במספר חברות ביטוח לא מבוטל.

קורס מאמנת פילאטיס
מדוע צריך ביטוח מאמני פילאטיס?

כאשר אתן מעבירות שיעורי פילאטיס האחריות על גוף ושלמות המתאמנים חלה עליכן, לכן כל פציעה או נזק שיגרם הוא עילה לתביעה, וזו אף פעם לא התוצאה שתרצו להגיע אליה.
בכדי לבטח את עצמכן חשוב מאוד לעשות ביטוח מאמני פילאטיס טרם האימון הראשון שאתן מעבירות, סוג הביטוח נקרא: "ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט", והוא חל על כל סוגי הדרכות הפילאטיס (ועוד מקצועות ספורט רבים).

עלות הביטוח לאחר קורס מאמנת פילאטיס

מחיר הפוליסה תלוי במספר גורמים, כמו למשל:

גובה הכיסוי

תוכלו לבחור את הביטוח הרצוי מתוך מספר אופציות (500,000, מיליון, מיליון וחצי ועוד), אל דאגה זהו לא הסכום שתצטרכו להוציא כמובן אלא גובה הכיסוי למקרה של תביעה או הוצאות משפטיות, היחס פחות או יותר עומד תשלום של 1,000 ₪ מדי שנה לביטוח בגובה מיליון ש"ח (יכול להשתנות כמובן בין חברת ביטוח אחת לשנייה).

דמי השתתפות עצמית

במידה ותעדיפו לשלם דמי השתתפות עצמית גבוהים יותר, מהלך זה יוזיל לכם את גובה הביטוח (אך במקרה בו תצטרכו להפעיל את הביטוח, היחס הזה יעלם עקב תשלום דמי השתתפות עצמית גבוהים).

רקע ביטוחי

הרקע הביטוחי שלכן, אם במהלך השנים האחרונות (הביטוח מתחדש מדי שנה) תבעו אתכן בגין רשלנות או נזק גופני שנגרם למתאמנ/ת, הרי שמחיר פוליסת הביטוח שלכן יעלה.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם