fbpx

קורס מדריך חדר כושר מחיר

ההיגיון אומר שעל מנת להתמקצע במקצוע מסוים, נצטרך להשקיע משאבים שונים – אם מדובר בזמן שלנו או בהוצאה פיננסית.
מחיר קורס חדר כושר אומנם משתנה ממוסד לימודים כזה או אחר, אבל אצלנו תלמדו מהטובים ביותר. לפני החלטה כזו חשוב להבין אילו כלים מקצועיים תקבלו במהלך הקורס, אילו תכנים נלמדים ומה מאפשרת לכם תעודת ההסמכה בסופו – כל הפרטים ממש כאן בהמשך:

אילו תכנים נלמדים בקורס מדריכי חדר כושר?

הקורס מתחלק לשני חלקים עיקריים – חלק המדעים וחלק תורת הענף:

חלק המדעים

נחשב למרבית החלק "התיאורטי" של הקורס, במהלכו מתעמקים בתכנים הבאים: אנטומיה של מערכת התנועה, פיזיולוגיה של מערכות הגוף (עצבים, נשימה, הורמונלית, הובלה, עיכול וחיסון), פיזיולוגיה של המאמץ ותזונת האדם במנוחה ובמאמץ.

קורס מדריך חדר כושר מחיר

חלק תורת הענף – מדעי הכושר הגופני, הבריאות, התנועה והאימון

החלק השני של קורס מדרכי חדר כושר, במהלכו תתנסו באופן פיזי ותיאורטי בכל הקשור ל: תנועה ומרכיבי כושר גופני, בניית תוכניות אימון, סוגי האימונים השונים, אביזרי עזר, אימון פונקציונלי, תרגילים ושיטות אימון בחדר הכושר, חימום, גמישות, אימון אוכלוסיות מיוחדות (הגיל השלישי, מגבלות גופניות, פתולוגיות, נשים בהריון וילדים) ועוד.

בנוסף בסיום קורס מדריכי חדר כושר אונליין תעברו הכשרה בנושא שיווק אישי ופתיחת עסק, אשר יקנו לכם כלים לצאת לדרך עצמאית ומבטיחה משלכם.

מה נותנת תעודת ההסמכה בסיום הקורס?

בסיום קורס מדריכי חדר כושר ולאחר שהשלמתם את כל חובות הקורס בהצלחה, תוענק לכם תעודת מאמן כושר (הכוללת אימון קטינים מגיל 6 ומעלה ואימונים אישיים) מטעם מנהל הספורט ומכללת Sports4all, הידועה כמוסד מוכר אשר פועל לפי חוק הספורט.
בנוסף, תצאו עם 32 תעודות נוספות – סדנת קטלבלס וסדנת רצועות אימון, אשר יאפשרו לכם להשתלב בסטודיואים השונים ולהעביר אימונים יעודיים מסוג זה.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם