fbpx

קורס מדריך חדר כושר

עבודה בתור מדריכי חדר כושר יכולה להיות מגוונת, מאתגרת, דינמית ומתגמלת. בגלל שיש דרישה גבוהה למדריכים מקצועיים בכל רחבי הארץ, קורס מדריכי חדר כושר הפך למבוקש מאוד בשנים האחרונות. במאמר זה נפרט עוד על הקורס עצמו, מה לומדים בו, מה ההיקף שלו ומהן דרישות הקבלה שצריך לעמוד בהן כדי להצטרף.

מה זה קורס מדריכי חדר כושר?

בקורס מאמני חדר כושר לומדים את כל הכלים הנדרשים בשביל ללוות מתאמנים בשגרת האימונים שלהם, לתת ייעוץ לגבי טכניקות אימון נכונות, לבנות תוכנית אישית ועוד. הקורס מתאים למי שרוצה לרכוש מקצוע חדש, וגם לכאלו שמתעניינים בשינוי כיוון בקריירה. בגלל הפופולריות של תחום הבריאות והכושר בשנים האחרונות, בעלי מקצוע רבים, כולל מתחום הפיננסים, משפטים ועוד, עושים הסבת מקצוע לתחום זה.

מה לומדים בקורס?

קורס מדריכי חדר כושר במכללת Sports4all נמשך 225 שעות לימוד ומתחלק לשני חלקים. הראשון, עוסק במבנה גוף האדם ובתפקוד שלו, כולל שיעורי אנטומיה ופיזיולוגיה במנוחה ובמאמץ. החלק השני עוסק בלימודי כושר גופני, ובנוי משעות לימוד עיוניות ומעשיות על אימונים, כושר ובריאות.

הליווי של מכללת Sports4all לא מסתיים בקורס אימון פונקציונלי, והצוות שלנו ממשיך להיות חלק מחייהם המקצועיים של מדריכי חדר הכושר החדשים באמצעות ייעוץ, הכונה ואפילו עזרה במציאת עבודה.

קורס מדריכי חדר כושר
תנאי קבלה לקורס

במכללת Sports4all תתקבלו לקורס החל מגיל 17 (עם אישור לימודים), אם אתם בכושר ובתנאי שיש לכם אישור רפואי מתאים. בנוסף, אנחנו מבקשים מהמועמדים לעבור גם ראיון אישי שיקבע את מידת ההתאמה שלכם לקורס.

תנאי הקבלה לקורס מדרכי חדר כושר זה הם די דומים ברוב מוסדות הלימוד. עם זאת, זכרו שהם יכולים להשתנות בין מוסד לימודים אחד לאחר, ולכן אם אתם לא עומדים בדרישות במקום אחד, תמיד כדאי לבדוק מה מבקשים במקומות אחרים.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם