fbpx

קורס מדריכי אימון פונקציונלי

אימון פונקציונלי הוא סוג של פעילות גופנית שמתמקדת בביצוע תרגילים שחוזרים על עצמם, בזמן קצר וללא שימוש במכשירי כושר. יש סוגים רבים של אימונים פונקציונליים, כולל פילאטיס, קרוספיט, TRX, HIIT ועוד. קורס אימון פונקציונלי יכול להתאים מאוד למי שנהנה מסוג אימונים זה, ורוצה לרכוש ידע נוסף בתחום כדי להפוך למאמן.

מה לומדים בקורס מדריכי אימון פונקציונלי?

בקורס מדריכי אימון פונקציונלי מלמדים את התלמידים את כל מה שמדריך אימונים אלו חייב להכיר, גם בפן המקצועי וגם בפן העסקי. מהבחינה המקצועית, לומדים התלמידים מיומנויות הדרכה (איך מעבירים אימון טוב ודרכי התמודדות עם מצבים שונים במהלך האימון), טכניקות שמתאימות לאימון אישי או קבוצתי, איך לתכנן אימון מוצלח, באילו אביזרי ספורט ניתן להשתמש, מהם התרגילים המתאימים לכל קבוצת אוכלוסיה ועוד נושאים רבים.

בתחום העסקי, לומדים התלמידים איך נכון להתנהל במקרה שמחליטים לפתוח עסק ולעבוד כעצמאיים, מהן טכניקות שיווק ופרסום אפקטיביות לתחום וכדומה. כמו כן, לומדים התלמידים איך לתת מענה למצבים שונים, למשל מה לעשות במקרה של פציעות ספורט.

קורס מדריכי אימון פונקציונלי
מה עושים אחרי הקורס?

מי שעומד בכל דרישות קורס מאמני קרוספיט מקבל תעודת הסמכה של מדריך אימון פונקציונלי. לאחר מכן, אפשר להתחיל לחפש מקום עבודה להשתלב בו. אם אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בתחום הספורט, אתם יכולים לחפש עבודה בתור מדריכי אימון פונקציונלי כשכירים בסטודיו או בחדר כושר, או לפתוח עסק משלכם ולהעביר אימונים ללקוחות פרטיים.

אם אתם מתעניינים בהכשרות בתחום הספורט והכושר, הכירו את מכללת Sports4all. אנחנו מציעים לימודים עיוניים במתכונת מקוונת, והתנסות מעשית בפריסה ארצית. הרשמו לאחד הקורסים או ההכשרות המקצועיות שלנו וקבלו את כל הידע שצריך כדי לעבוד באחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם