fbpx

קורס מדריכי חדר כושר אונליין

גולשים יקרים, נכון להיום איננו מלמדים קורס מאמני כושר אונליין. התמחותנו היא בקורס מדריכי פילאטיס. רוצים לנסות? לחצו כאן!

מאז תקופת הקורונה יש ביקוש רב לקורסים מקוונים. לא מדובר בנתון מפתיע, בהתחשב בכך שללמוד מהבית, בלי שצריך לעמוד בפקקים, לחפש חניה ולהיפרד מהפיג'מה – זו אפשרות אטרקטיבית עבור רוב האנשים. יחד עם קורסים אחרים, גם קורס מדריכי חדר כושר אונליין הפך לאחד הפורמטים המבוקשים יותר בעולם הכשרת מדריכי הספורט.

מה לומדים בקורס מדריכי חדר כושר אונליין?

בחלק המקוון של קורס מאמני חדר כושר, בדרך כלל לומדים את הנושאים העיוניים בסילבוס. למשל פיזיולוגיה, אנטומיה, ועקרונות בסיסיים בתזונה – אלו נושאים שאפשר ללמוד גם בכיתת לימוד וגם באופן מקוון ואין צורך להגיע עבורם להתנסות פרקטית. בנוסף, בחלק מהקורסים יש הרצאות העשרה שעוסקות בביטוח עבור מאמנים (חשוב מאוד בעיקר אם אתם רוצים לעבוד כעצמאיים), שיטות שיווק שאפשר ליישם כדי לקדם את עצמכם ברשתות החברתיות ועוד, וגם את זה אפשר ללמוד אונליין. מצד שני, טכניקות של מתיחות ותרגילים שונים אפשר ללמוד רק בנוכחות מרצה או מדריך שיכול להדגים את הדברים ולתקן טעויות במידת הצורך ולכן, עבור החלק מעשי צריך להיפגש פיזית.

מכללת Sports4all מציעה לתלמידיה ללמוד את כל התכנים העיוניים של קורס מדריכי כושר אונליין, דרך המחשב ובלי להגיע לכיתת לימוד. בתחום התכנים המעשיים, אין ברירה אלא להגיע פיזית כדי להתנסות בטכניקות וללמוד איך ליישם אותן. עם זאת, בזכות הפריסה הארצית של הנקודות בהן אפשר להשתתף בלימודים הפרקטיים, אנחנו מציעים לתלמידים שלנו את הנוחות המירבית.

קורס מדריכי חדר כושר אונליין
עבודה אחרי הקורס

לא משנה אם השלמתם קורס מדריכי חדר כושר אונליין או פרונטלי, אתם יכולים להתחיל לעבוד כמדריכי כושר בחדרי כושר ברחבי הארץ. תהיה לכם אפשרות לבחור בין משרה מלאה, לבין משרה חלקית שבמקביל אליה תוכלו לעבוד בתפקידים אחרים בעולם הספורט או מחוץ לו.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם