fbpx

קורס מדריכי חדר כושר בצפון

מקצוע הדרכת הכושר הפך למקצוע בעל ביקוש רב, בכל הארץ אנשים רבים מחפשים להשתלב באופן קבוע בקבוצות ספורט או אימונים אישיים – ואף לפקוד את חדר הכושר. על מנת לעבוד כמדריכ/ת חדר כושר ו/או מאמנ/ת אישית יש לעבור הסמכה הנקראת קורס מדריכי חדר כושר", רבים טועים לחשוב שניתן לעשות זאת רק באזור המרכז. אנו שמחים לבשר כי למכללת Sports4all קיימות מספר שלוחות ברחבי הארץ – וכיום ניתן בקלות להירשם לקורס מאמני כושר מזורז בצפון ובדרום, ולאפשר לאנשים רבים בעלי זיקה לתחום האימונים וההדרכה להגדיל את ההיצע באוזרם.

האם ניתן לבצע את הקורס אונליין?

מכללת Sports4all פתחה מסלול לימודים היברידי, ייחודי מסוגו – המאפשר ללמוד את מברית התוכן התיאורטי בעזרת שיעורי זום, הרצאות מוקלטות ועוד, ולהגיע למפגשים מעשיים ופרונטליים בשלוחות השונות ברחבי הארץ. הנוחות שלכם, לרכוש את הידע המקצועי אותו תצטרכו להמשך דרככם היא ערך עליון במכללה, בעזרת שיעורי הזום המוקלטים תוכלו לחזור על החומר בזמנכם הפנוי, לצפות בו שוב ושוב, ולהבטיח את הצלחתכם בקורס מדריכי חדר כושר.

קורס מדריכי חדר כושר בצפון
כמה זמן אורך קורס מדריכי חדר כושר בצפון?

משך קורס מדריכי חדר כושר אונליין במכללת Sports4all הוא כ-255 שעות לימוד, כאשר הימים עצמם משתנים ממחזור למחזור.

אילו תכנים לומדים בקורס?

החלק הראשון

החלק הראשון נחשב כחלק עיוני הכולל לימודים על מבנה גוף האדם ותפקודו – אנטומיה, פיזיולוגיה ותזונה (כ-89 שעות לימוד).

החלק השני

חלק המשלב לימודים עיוניים ומעשיים, כולל התנסות בסוגים שונים של אימונים, אימונים לאוכלוסיות מיוחדות, היכרות עם חדר הכושר והתרגילים השונים. בחלק העיוני תלמדו על קניזיולוגיה, ביומכניקה, ניתוח תרגילים, בניית מערכי אימון ואסטרטגיות הדרכה.
(כ-166 שעות לימוד).

בנוסף תבצעו קורס עזרה ראשונה (28 שעות) ותצאו עם תעודה שמצהירה על כך.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם