fbpx

מדריכי יוגה בצפון

היוגה מלמדת אותנו לחשוב אחרת, להתחבר לאני הפנימי שלנו ויחד להצליח למצוא את השלווה והשקט ולראות את החיים באופן חיובי. אם אתם מעוניינים להעמיק את התחושה, ללמוד יותר ולהתחבר לנפש פנימה, מומלץ ללמוד קורס מדריכי יוגה בצפון, ולהכיר את העולם הנפלא הנוסף של היוגי. מלבד הידע העיוני והחשוב שתלמדו בתחילת הדרך, אתם גם תכירו תרגילים שמשפרים את יכולת הנשימה, תבינו בצורה יותר רחבה את המשמעות של כל תרגול ותרגול ויותר מכך, אתם תרגישו כל כך טוב אחרי הלמידה, שתחכו לרגע שתפתחו קבוצת תרגול ולהעביר את התחושות שלכם הלאה. Sports4all היא המכללה המקצועית והמוכרת ללימודי יוגה בצפון, היא מציעה לכם מסלול לימודי מקיף, הכולל תרגול עיוני ומעשי. בסוף הלימודים, אחרי שתעברו את הכל בהצלחה, תקבלו תעודת הסמכה ותוכלו להתחיל ומיד לקבל אנשים שרוצים לשפר את החיים שלהם.

קורס מדריכי יוגה בצפון – להעמקת הידע

גם אם אתם מתנסים בתרגולי יוגה המון שנים, עברתם כמה סוגים של מדריכים ואתם דיי בטוחים שכל הידע אצלכם ואין צורך ללמוד משהו חדש – אומנם זה נשמע הגיוני, אבל בקורס מדריכי יוגה בצפון אתם מקבלים כל כך הרבה ידע חדש, שאולי עוד לא פגשתם או חוויתם בעוצמות האלו, שגם אם נדמה לכם שאתם יודעים הכל, אתם תופתעו בהחלט. הקורס מעניק לכם כלים ללמד ולהעביר את הידע האלה, הן מבחינה הלמידה הבודהיסטית, מדיטטיבית, לימודי אנטומיה, פיזיולוגיה, מידע תיאורטי מחבר שיחבר בין כל הידע שכבר רכשתם ועוד. כל אלו יעניקו לכם את כל הרקע הנדרש כדי שתוכלו לפתוח קבוצה ולקיים אותה במלואה.

צוות ההוראה של מדריכי יוגה בצפון

לכל קורס מדריכי יוגה בצפון יש צוותי הוראה מיוחדים, עם ניסיון תעסוקתי ומקצועי שנמצאים תמיד בכל שלבי הלימוד. הם מלווים אתכם, עוזרים לכם להתמקד בנושאים חשובים ומלמדים אתכם תרגילים חדשים. בנוסף, הם מלמדים אתכם איך להתמסר ולהתחייב לכאן ועכשיו, הם מסבירים כמה שזה חשוב, להתחבר לנפש עכשיו ולא מחר, ותוך כדי ההעמקה, אפשר למצוא את המקום לנתינה עבור עצמך, ועבור האחר. לסיכום, Sports4all היא מכללה מוכרת, מנוסה ומובילה בהסמכה מקצועית של מדריכים ומאמנים שמעוניינים ללמוד קורסים נוספים לפיתוח הקריירה. כמו, יוגה.