fbpx

קורס מדריכי יוגה מחיר

מחיר קורס מדריכי יוגה בצפון יכול להיות תלוי בכמה אלמנטים, ובין היתר באורך הקורס, מוניטין בית הספר בו הוא מועבר, הניסיון של המדריך, ההסמכה שהוא נותן ועוד. אם אתם רציניים לגבי עבודה כמדריכי יוגה, כדאי לכם להשקיע בקורס איכותי, כדי שיהיו לכם את כל הכלים שצריך בשביל להצליח בתחום.

תוכנית לימוד בקורס מדריכי יוגה

לפני שמתמקדים במחיר, חשוב להבין מה כוללת תוכנית הלימוד בקורס מורים ליוגה. הקורס עוסק באימון אסאנה, פראניאמה וכמובן, מדיטציה. בקורס לומדים את התנוחות השונות ומעבר לזה, מגלים על המשמעויות שלהן ועל האופן בו אותן תנוחות משפיעות על הגוף והנפש של המתאמנים.

עזרי ספורט שמשתמשים בהם בתרגולי יוגה הם חלק מהסילבוס של הקורס, מכיוון שחשוב שמדריכים יכירו את התחום באופן הרחב ביותר שאפשר. מעבר לזה, רוב הקורסים כוללים התייחסות לטכניקות הנשימה היוגית, כולל עצירת נשימה וההשפעות שלה.

מעבר לזה, אנטומיה משחקת תפקיד חשוב ומרכזי בתחום היוגה ולכן, מדריכי יוגה מקצועיים חייבים להכיר עקרונות בסיסיים בפיזיולוגיה של המתאמנים שלהם. כמו כן, טכניקות לימוד והעברת שיעורים ואימונים לקבוצות ויחידים יהיו חלק מתוכנית הלימוד בקורס מדריכי יוגה איכותי.

קורס מדריכי יוגה מחיר
מחיר קורס מדריכי יוגה

מחיר קורס מדריכי יוגה משתנה לפי הרמה המקצועית שלו. ככל שהקורס יהיה מעמיק יותר, כך ההיקף שלו כנראה יהיה גדול יותר וכתוצאה מכך, המחיר יעלה. מצד שני, קורס בסיסי שלא נותן הרבה כלים למי שלומד בו, סביר להניח יהיה קצר יותר ולכן, גם המחיר שלו יהיה נמוך בהתאם.

במכללת Sports4all מלמדים קורס יוגה מקיף ומקצועי ביותר, בהיקף של 500 שעות לימוד, מתוכן 60 עוסקות במדעי הספורט. הצטרפו לקורס מדריכי יוגה כדי ליהנות מכלים מקצועיים, מפגשים עם מומחים בתחום היוגה ולהתפתח אישית ומקצועית בעולם הספורט.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם