fbpx

קורס מדריכי יוגה מקוצר

קורס מדריכי יוגה מקוצר נותן בסיס מקצועי טוב למי שרוצה לעסוק בהדרכת יוגה באופן מקצועי. בניגוד לקורס ארוך ומקיף שיכול להתפרס על פני שנים, קורס מקוצר נועד לתת מענה קצר יותר לצורך של הלומדים בו לגלות עוד על התחום.

מידע מורחב על קורס מדריכי יוגה

קורס מדריכי יוגה מקוצר נועד להכשיר מדריכים להפוך לאנשי מקצוע שחולקים את הידע שלהם ביוגה עם תלמידיהם. במהלך הקורס לומדים התלמידים לא רק את האופן הפיזי בו נכון לבצע תרגילים, אלא גם את הפילוסופיה שעומדת מאחורי תנוחות היוגה השונות.

היקף של קורס יוגה מקוצר

אורכו של קורס מדריכי יוגה משתנה ותלוי במוסד בו אתם לומדים. הקורס יכול להיות בהיקף של 200 שעות, לפעמים קצת יותר ולפעמים קצת פחות. פרק הזמן במהלכו נמשך הקורס גם יכול להשתנות, ותלוי בתדירות ובהיקף שעות הלימוד השבועיות. בדרך כלל, קורס מדריכי יוגה מקוצר נמשך קרוב לשנת לימוד אחת.

קורס מדריכי יוגה מקוצר
מה לומדים בקורס מדריכי יוגה?

בקורס מדריכי יוגה בצפון מקוצר לומדים נושאים מגוונים, כולל טכניקות נשימה נכונה בשילוב עם תנועה, תרגול מעשי של תנוחות יוגה ולמידה על השפעתן על הגוף, שיטות להרפיית הגוף כחלק מתרגול יוגה ועוד. בנוסף, יש קורסים שמלמדים על אוכלוסיות מסוימות ולכן, התוכן שלהם יותאם לנושאים אלו. לדוגמה, ניתן ללמוד הדרכת יוגה לילדים, לבני הגיל השלישי, לנשים בהריון ולאחר הלידה ועוד.

במכללת Sports4all ניתן ללמוד קורס מורים ליוגה, בנוסף לקורסים והשתלמויות מקצועיות נוספות המועברות על ידי מיטב המומחים המובילים בתחום. בין היתר, אפשר ללמוד אצלנו קורס מדריכי פילאטיס מזרן, קורס מדריכי חדר כושר, קורס מאמני נינג'ה ועוד. הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם החל מיום תחילת הקורס, וימשיך לספק לכם ייעוץ ותמיכה מקצועית גם אחרי סיומו.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם