fbpx

קורס מדריכי יוגה מרוכז

יש מי שיגיד שיוגה היא שילוב בין פעילות גופנית לבין מדיטציה, בעיקר בגלל שלתרגול יוגה יש יתרונות פיזיים ונפשיים רבים. אפילו אנשים שלא רואים את עצמם כמתאמנים הדוקים או ספורטאים, פעמים רבות מוצאים את עצמם נהנים מאוד משיעורי יוגה. קורס מדריכי יוגה מרוכז מכשיר מדריכים ללמד יוגה עבור קבוצות ובודדים.

מבנה קורס מדריכי יוגה מרוכז

קורסים רבים שמוצעים בשוק נמשכים כ- 200 שעות בלבד, ואמנם הם נותנים כלים ראשוניים, הם לא מעמיקים מספיק. לעומת זאת, קורסים רציניים יותר יכולים להעניק למי שמשתתף בהם את כל הידע הדרוש בשביל ללמד ולהצליח בתחום.

קורס מדריכי יוגה בצפון במכללת Sports4all נמשך 500 שעות לימוד ואורך שנתיים. מדובר בקורס יסודי ומקיף שמעניק למשתתפים בו ידע רב וכולל ליווי מקצועי על ידי מרצים מובילים בתחום.

קורס מדריכי יוגה מרוכז
מה לומדים בקורס מדריכי יוגה מרוכז?

בקורס מדריכי יוגה מקוצר לומדים נושאים הקשורים לפילוסופיה של עולם היוגה, יחד עם נושאים מעולם הכושר שנוגעים למצבו של גוף האדם בשלבים שונים של החיים. למשל, אם אתם מתעניינים יותר בקורס יוגה עבור הגיל השלישי, אתם יכולים לחפש קורס שעוסק ספציפית בקהל יעד זה. כמו כן, כל קורס צריך לכלול התנסויות מעשיות בשביל לעזור לכם לתרגל ולשפר את הטכניקה שלכם. בין היתר, החלק המעשי כולל תרגול תנועה, תנוחות יוגה שונות, מדיטציה ועוד.

למי מתאים ללמוד קורס מדריכי יוגה?

הקורס מתאים למי שמתרגל יוגה עם מורה מוסמך ומכיר את התחום, גם אם רק מהצד של המתאמן ולא מהצד של המדריך. אם אין לכם היכרות מוקדמת עם עולם היוגה, אנחנו ממליצים להירשם לחוג יוגה, לחקור את התחום ולהחליט אם זה מה שאתם רוצים לעסוק בו. אם התשובה חיובית, אחרי שיהיה לכם רקע בתחום, אתם יכולים להירשם לקורס.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם